Dobitnici VIDI Awardsa dobili milijunsku investiciju
- Objavljeno u Hrvatska
Hrvatski IT startup Spotsie , koji je osvojio Srebrno Teslino jaj e u kategoriji najboljih hi-tech inovacija na VIDI e-novationAwards 2019 i čije je IoT rješenje za lociranje u zatvorenim prostorima uvršteno na 50UP ! top listu najperspektivnijih hrvatskih poslovnih programskih rješenja za 2020. godinu, prepoznao je investicijski VC fond Fil Rouge Capital (FRC), koji raspolaže s više od 45 milijuna eura za investiranje u mlade poduzetnike, startupove i tvrtke u fazi rasta.
FRC je stoga u Zagrebu potpisao...
Hrvatski IT startup Spotsie, koji je osvojio Srebrno Teslino jaje u kategoriji najboljih hi-tech inovacija na VIDI e-novation Awards 2019 i čije je IoT rješenje za lociranje u zatvorenim prostorima uvršteno na 50UP! top listu najperspektivnijih hrvatskih poslovnih programskih rješenja za 2020. godinu, prepoznao je investicijski VC fond Fil Rouge Capital (FRC), koji raspolaže s više od 45 milijuna eura za investiranje u mlade poduzetnike, startupove i tvrtke u fazi rasta.
FRC je stoga u Zagrebu potpisao ugovor s Spotsiem u vrijednosti od 1,5 milijuna kuna “seed” investicije, koja dolazi nakon do sada uloženih 3 milijuna kuna iz privatnog kapitala.
IoT sustav za lociranje u zatvorenim prostorima Spotsie, sastoji se od fizičke komponente, koja obuhvaća beacone, male uređaje s niskoenergetskom Bluetooth vezom koje se postavlja na osobe i objekte koje se želi pratiti i gatewaye koje se postavlja u prostor kako bi pratili beacone.
Tako prikupljene podatke analizira softver smješten u računalni cloud gdje se obrađeni pretvaraju u obrasce koji ukazuju na brojna zbivanja vezana uz ljude ili predmete opremljene beaconima.
Tako se na primjer može znati u kojim se prostorima ili štandovima nekog sajma zadržava najviše ljudi, je li neki objekt pomaknut i prema kamo se kreće, gdje se nalazi koji alat u tvornici, pa sve do situacije da se prema ubrzanju u vertikalnom smjeru može otkriti ako je neki radnik pao sa skele.
Nakon testiranja platforme u sektoru konferencijskog turizma, tvrtka se okrenula industriji, pa njezino rješenje sada koristi i jedna od najvećih servisnih tvrtki za naftna polja Baker Hughes.
Prema riječima osnivača tvrtke Roka Roića, investiciju FRC-a prvenstveno namjeravaju utrošiti za globalni marketing i prodaju, ali će dio uložiti i u dalji razvoj platforme.