Crowdfunding će vam financirati izradu igre

image

Ekipa domaćih indie developera igara Dreamatrix, uspješno je prikupila novac za završetak igre Legends of Dawn zahvaljući predstavljanju projekta na portalu za "crowdfunding" Kickstarteru.

Kao što to piše ovomjesečno izdanje časopisa Vidi, hrvatski Dreamatrix je samo jedan od primjera kako doći do novca potrebnog za realizaciju nekog zanimljivog projekta.

Od početka razvoja komercijalnih video igara krajem prošlog stoljeća do danas, puno se toga promijenilo u gaming industriji. Najuspješnije i najkomercijalnije igre danas imaju budžete koji su u rangu s hollywoodskom filmskom produkcijom, pa je gotovo nemoguće u današnje vrijeme na tržište dovesti igru koja će zaraditi velike novce ukoliko u nju nisu utrošeni milijuni dolara koliko si mogu dozvoliti samo najbogatiji developeri i izdavači poput Electronic Artsa ili Activisiona, koji su nekoć davno također započeli u "garaži" kao što to možda i vi sami želite započeti s pokretanjem vlastitog studija za izradu igara.

No za razliku od doba kada je Trip Hawkins pokrenuo EA i neko vrijeme bio njegov jedini zaposlenik (sada ih u EA radi oko 9.000), danas više nije moguće okupiti par prijatelja i napraviti igru koja će zaraditi obilje para, jer da bi igra bila komercijalna mora zadovoljiti brojne tehnološke i vizualne standarde, bez obzira na svu vašu originalnost i "fantastične ideje".

Nema sumnje da među igrama nezavisnih indie developera postoje brojni odlični naslovi koji skupljaju visoke ocjene u recenzijama, no malo koji se može prodavati u milijunima primjeraka ako mu se grafika sastoji od mrljavih pikseliziranih spriteova koji se nalaze na dvodimenzionalnoj površini.

Ako mislite da smo vam ovo rekli kako bismo vas u startu odbili od profesionalnog bavljenja proizvodnjom video igara, prevarili ste se, jer vaše dobre ideje mogu prikupiti solidne investicije za pokretanje start-upa, ukoliko se prezentiraju putem crowdfunding portala poput Kickstartera i Indiegogoa, što će vam omogućiti da oko sebe okupite vrhunski tim koji će u potpunosti biti posvećen izradi vaše hit-igre.

Drugim riječima, ako fanovi prepoznaju kvalitetu u vašim prezentacijskim materijalima, biti će spremni uložiti po jedan, deset ili sto dolara u igru koju bi i sami voljeli zaigrati.

Više informacija o pokretanju uspješne start-up tvrtke za izradu igara potražite u temi "Start-up potencijal u izradi igara" u novom broju časopisa Vidi br. 208. 

VIDEO: Vidi 208 - Test ultraprijenosnika i Haswell matičnih ploča

Podijeli