Zlatne nagrade Web::Strategije 14

image

Kroz zanimljiva predavanja kao što su ona poslovna ("Koliko nas košta razvoj?", "Najvažnija osoba u razvoju softverskog proizvoda" i druga), te ona za web developere ("Node.js i “novi” web", "HTML5 u praksi", "Cloud kao aplikacijska platforma" i druga), u Zagrebu se održava prvi dan konferencije Web::Strategija 14 – Od weba do neba, pod srebrnim sponzorstvom tvrtki Virtus dizajn, Trikoder, logIT internet usluge te Web Marketing Akademije.

U sklopu konferencije danas je održana i dodjela Zlatnih nagrada Web::Strategije u dvije kategorije, Web upotrebljivost 2012 i Web inovativnost 2012 namijenjene nagrađivanju najboljih proizvođača web stranica (developera) u ovoj godini. 

Nagrade u kategoriji Web upotrebljivost 2012. osvojili su: 

Tvrtka iStudio za projekt Socialpuzzle.com - uz komentar ocjenjivačkog odbora: "Plus dajemo jednostavnosti i preglednom dizajnu uz idealan omjer prikaza prioritetnih informacija. Jasno su naglašeni interaktivni elementi a zadržan je minimalistički stil."

Tvrtka Web Marketing za web stranicu Obzorputovanja.hr - uz komentar ocjenjivača: "Turistički portali su pri vrhu ljestvice što se tiče kompleksnosti prezentiranja sadržaja. Jako je teško zadovoljiti potrebe tako široke publike, drago nam je da je web Obzor putovanja jedan od rijetkih koji je u tome i uspio." 

Nagrađeni u kategoriji Web inovativnost 2012. su: 

Dario Plehati i Davor Plehati za mini web-servis Gugalaga.com - uz komentar ocjenjivačkog odbora: "Za projekte koji zbog svoje lokalne prirode moraju ostati u Hrvatskoj, preporučamo da se povedu primjerom ovog weba: iskoristite tuđe gotove podatke i API-je, i prvo osvojite jedan grad - najčešće Zagreb - a tek onda krenite na širenje po drugim gradovima. Širenje financirajte zaradom od prvog grada."

Tvrtka Novi Forum za geo-lokacijsku tražilicu smještaja Find.hr - uz komentar ocjenjivačkog odbora "Svi smo svjesni koliko je turizam važan za Hrvatsku, pa samim time i ovaj projekt. On na novi i laki način za korištenje prikazuje sve potrebne informacije potencijalnim gostima, ali i domaćim turistima koji vole istraživati razne destinacije."

Članovi odbora za domaće softverske timove imaju i preporuku: "Izađite iz okvira Hrvatske, razmišljajte o tome što možete ponuditi svijetu, zaobiđite lokalno kopiranje poznatih velikih svjetskih mreža".

Sponzorirana vijest

Podijeli