Za oglašavanje na YouTubeu 10 tisuća pogleda
- Objavljeno u Business 3.0
U svojem Creator Blogu, YouTube je objavio nova pravila vezana uz oglašavanje na kanalima korisnika. Novi kanali će sada morati imati 10.00 pogleda prije nego što ih YouTube uzme u razmatranje za svoj Partner Program. YouTube vjeruje da će novo pravilo suzbiti krađe sadržaja i lažne kanale te navodi: "Nakon što kreator prijeđe 10 tisuća pogleda na svojem kanalu, mi ćemo razmotriti jesu li njegove aktivnosti u skladu s našim pravilima. Ukoliko sve ispadne dobro, mi ćemo taj kanal uvrstiti u naš YPP (YouTube Partner Program) i početi s prikazivanjem oglasa uz sadržaje na njemu".
Za većinu kanala s legitimnim autorskim sadržajem ovo pravilo neće predstavljati neki problem jer im ne bi trebalo biti teško skupiti 10.000 pogleda od globalnih korisnika kojih je više od milijardu. Pored toga, tu se radi u pogledima a ne pretplatama ili gledanju čitavih videa, što znači da YouTube bilježi vašu posjetu čak i ako ne odgledate video do kraja.
Razlog zbog kojeg se YouTube odlučio na novo pravilo leži vjerojatno u tome što su mnogi oglašivači povukli svoje kampanje zbog toga što su smatrali da se njihovi oglasi prikazuju na mnoštvu kanala s malim dosegom, umjesto na onima koji su dobro praćeni.
YouTube ne želi reći koliko love vlasnici kanala dobivaju od oglasa koji se prikazuju ispred početka prikazivanja videa, no 2014. godine je New York Times došao do izjave od YouTubea u kojoj se navodi da se radi o prosjeku od 7,60 dolara (53,45 kn) za 10.000 pogleda, od čega određeni postotak ide dakako i YouTubeu.