Više od milijardu dolara mikroinvesticija na Kickstarteru
- Objavljeno u Business 3.0
Popularni crowdfunding portal Kickstarter pohvalio se najnovijim statističkim podacima u kojima navodi da su projekti koje je ova popularna platforma financirala, prešli iznos od jedne milijarde dolara, koliko je uloženo u 57.128 uspješno financiranih kampanja, koje na tržište su dovele nove proizvode, usluge i inovacije.
Kickstarter je službeno pokrenut 2009. godine od strane trojca na slici gore, Charlesa Adlera, Perrya Chena i Yanceya Stricklera, temeljem Chenove ideje koja je u njemu sazrijevala od 2002. godine.
Chen je jednom prilikom na New Orleans Jazz Festival želio dovesti dvoje poznatih DJ-a i organizirati veliki party, no bio je odbijen od strane organizatora, koji su se bojali da neće biti prodano dovoljno karata da se pokriju troškovi, pa je došao na ideju da se organizira sustav koji bi omogućio da ljudi kupuju karte online, ali da im se novac s računa skida tek nakon što se postigne traženi iznos, što je garancija organizatoru da će mu se organizacija koncerta isplatiti, a i korisnicima da neće biti prevareni.
Obzirom da nije imao iskustva u internetskom biznisu, Chenova ideja je nekoliko godina čekala na strani, sve dok nije upoznao Adlera i Stricklera, uz čiju pomoć je krenuo s realizacijom servisa koji je postao najpoznatiji crowdfunding portal na svijetu, a taj način financiranja pomoću "običnih ljudi" kojima se zauzvrat ponudi neki poklon ili gotov proizvod po povlaštenoj cijeni, omogućio je mnogim startupima pokretanje vlastitog biznisa.
Ljubiteljima statistika možda će biti zanimljiv i podatak da je taj iznos od milijardu dolara uplatilo 5.708.578 ljudi iz 224 zemlje širom svijeta, a u vezanim člancima ispod ovog teksta možete vidjeti neke od najzanimljivijih i najluđih Kickstarter kampanja o kojima smo do sada pisali, među kojima je posebno neobičan i duhovit ovaj.
Izvor: Kickstarter