Vipnet koristi AI za praćenje korisničkog iskustva

image

Domaći telekom operator Vipnet udružio se s japanskim proizvođačem rješenja za telekomunikacije Anritsu, kako bi implementirali sustav za napredno praćenje korisničkog iskustva pod nazivom eoAnalytics, koji će domaćem telekom operatoru omogućiti bržu detekciju i efikasnije nadgledanje mrežnih servisa i kvalitete usluga uz pomoć strojnog učenja.

Ovaj sustav bazira se na algoritmima kognitivnog računarstva i strojnog učenja te big data principima u pronalaženju svih relevantnih događaja važnih za performanse Vipnetove mreže.

Vipnet navodi kako mu danas dostupna procesorska snaga omogućuje da uz pomoć obrade velike količine podataka i primjenom umjetne inteligencije, trenutačno analizira svaki događaj stvoren unutar njegove mreže.

Trenutna detekcija važnih parametara kvalitete te matematička obrada svih parametara koji na iste utječu, omogućava Vipnetovim stručnjacima trenutnu reakciju bilo da se radi o pravilnom dimenzioniranju mreže ili reakciju na bilo kakvo odstupanje od normalnih performansi.

„Kao tehnološki lider, Vipnet je snažno orijentiran primjeni umjetne inteligencije s ciljem poboljšanja i transformacije cjelokupnog poslovanja. Uvođenje machine learning alata u domeni mreža i usluga omogućava podizanje kvalitete kroz smanjeno vrijeme detekcije, izolacije i rješavanja problema, preciznu definiciju utjecaja na krajnjeg korisnika te mogućnost prepoznavanja trendova i planiranja preventivnih akcija“, izjavio je Tomislav Makar, glavni direktor za tehniku Vipneta.

Podijeli