Tele2 preimenovan u Telemach Hrvatska
- Objavljeno u Business 3.0
Tele2 od danas posluje pod imenom Telemach Hrvatska, najavili su iz United Grupe, matične kompanije tog domaćeg telekoma. Grupa sa sjedištem u Nizozemskoj ujedno planira uložiti do 230 milijuna eura u daljnju modernizaciju mobilne mreže za potpuno 5G iskustvo i izgradnju najsuvremenije optičke mreže u toj hrvatskoj kompaniji.
United Grupa, tijekom sljedećih pet godina planira uložiti do 130 milijuna eura u mobilnu mrežu Telemacha Hrvatska. Investicije će biti usmjerene u proširenje pokrivenosti mrežom, cjelovito poboljšanje kvalitete mobilne usluge i uvođenje ultrabrze 5G mobilne mreže s početkom u 2021. godini.
Uz investicije u mobilnu mrežu Telemacha Hrvatska, United Grupa uložit će do 100 milijuna eura u izgradnju najsuvremenije optičke mreže koja će privatnim i poslovnim korisnicima omogućavati ultrabrzi širokopojasni internet po brzinama do 10 gigabita.
“Tom investicijom Telemach Hrvatska uskoro će omogućiti najbolju kvalitetu mobilne mreže i nove mobilne usluge zajedno s najboljom fiksnom mrežom dostupnom u Hrvatskoj“, rekao je Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Telemacha Hrvatska.
„Za naše postojeće i nove korisnike to znači da će na raspolaganju imati cjelovitu ponudu najnaprednijih usluga i proizvoda s najboljom kvalitetom i iskustvom korištenja“, dodao je Viktor Pavlinić.
United Grupa kupila je Telemach Hrvatska u svibnju 2019. godine. Riječ je o prvoj akviziciji nakon što je BC Partners postao vlasnik United Grupe u ožujku iste godine, što je ujedno bila i jedna od dosad najvećih transakcija u jugoistočnoj Europi.
Telemach Hrvatska nastavit će korisnicima nuditi proizvode i usluge pod brendom Tele2, a novi vizualni identitet predstavit će tijekom prve polovice 2021. godine.
“Naše investicije pokazuju predanost United Grupe hrvatskom tržištu i daljnjem jačanju naše liderske pozicije u regiji”, rekla je Victoriya Boklag, predsjednica Uprave United Grupe.
„Poslujući istodobno u telekomunikacijskom i medijskom sektoru kao i u e-trgovini, naša platforma ujedinjuje vodeće operatore i najbolje proizvođače medijskog sadržaja u jugoistočnoj Europi“, dodala je Victoriya Boklag.
United Grupa ističe da će spomenute investicije, koje su jedno od najvećih stranih ulaganja u Hrvatskoj, omogućiti Telemachu Hrvatska dodatno jačanje već snažnog konkurentskog položaja na tržištu te privlačenje novih korisnika, i to zahvaljujući kvaliteti mreže, zanimljivim ponudama i vrhunskoj korisničkoj podršci.
Do kraja 2020. godine United Grupa imat će oko 10 milijuna korisnika i 11 tisuća zaposlenika u sedam država. Trenutačno u Hrvatskoj zapošljava oko 950 zaposlenika i spremni su za daljnji rast.