Strateško ulaganje od 200 milijuna dolara Infobipu
- Objavljeno u Business 3.0
Ovo je prvo vanjsko financijsko ulaganje u vodnjansku IT tvrtku i iznosi više od 200 milijuna dolara, To je ujedno i najveće europsko softversko ulaganje serije A financiranja u posljednjih nekoliko godina. Infobip u OEP-u dobiva iskusnog strateškog partnera koji će kompaniji pomoći izgraditi prisutnost na tržištu Sjeverne Amerike i ubrzati rast tvrtke kroz strateške akvizicije.
„OEP ima bogato iskustvo u poticanju transformacijskog rasta kod tvrtki u koje investira. Uzbuđeni smo što ćemo surađivati s ovim jedinstvenim timom u vremenima kada se Infobip snažno širi.“, izjavio je Silvio Kutić, izvršni direktor Infobipa. „Uvjereni smo da konverzacijska korisnička sučelja transformiraju način naše interakcije s digitalnim uslugama i ona će zauvijek promijeniti načine naše interakcije sa svijetom koji nas okružuje. Idemo prema novoj eri koju nazivamo 'interakcija 4.0.' u kojoj surfanje internetskim stranicama ili skidanje mobilnih aplikacija zamjenjujemo konverzacijskom interakcijom kao temeljem komunikacije. Infobip planira biti predvodnik ove ere, a investicija OEP-a pomoći će nam u dostizanju tog cilja.“
OEP ima dugu i uspješnu povijest ostvarivanja partnerstava s osnivačima i dioničarima tvrtki najviše kvalitete, najbrže rastućim globalnim telekomima te softverskim tvrtkama. Upravo kroz takva partnerstva je OEP uspješno primjenjivao svoje iskustvo i ekspertizu putem omogućavanja transformacijskih akvizicija i daljnjih ulaganja u organski rast, što kompanijama značajno dodatno proširuje tehnološke mogućnosti, geografski doseg i tržišni udio.
„U OEP-u smo uzbuđeni sklopljenim partnerstvom s Infobipovim suosnivačima, Silvijem Kutićem, Robertom Kutićem i Izabelom Jelenićem. Zajedno dijelimo viziju kojom ćemo dodatno potaknuti Infobipov rast uoči IPO-a, kako na globalnoj razini, tako i na sjeverno-američkom tržištu provedbom niza identificiranih strateških akvizicija“, poručio je Chip Schorr, Senior Managing Director, OEP. „Duboko smo impresionirani Infobipovim timom koji je izgradio vrhunsku, SaaS-enabled komunikacijsku platformu kojom omogućuju vodećim globalnim kompanijama bogatije korisničke interakcije, dok partnerskim telekom operatorima optimiziraju performanse.“
Infobip je ove godine četvrti put zaredom proglašen najboljim pružateljem A2P SMS usluga na svijetu, prema godišnjem ROCCO izvještaju. Tvrtka je prošle godine ostvarila prihod 602 milijuna eura, a u proteklih je 10 godina zabilježila prosječni godišnji rast od 48 posto. Osnovan prije 14 godina, Infobip je izrastao u vodeću globalnu komunikacijsku platformu u oblaku (CPaaS), a ove je godine predstavio svoj model softvera kao usluge (SaaS) s ciljem stvaranja vrhunske interakcije poslovnih subjekata s krajnjim korisnicima. Tvrtka surađuje i u partnerstvu je s velikim brojem telekom operatora, nedavno je potvrđena kao pouzdani partner udruženja GSMA za „Identity Revenue“ inicijativu, omogućavajući tako rast prihoda telekom operatorima korištenjem tehnologije digitalnog identiteta.