Samo 15% Hrvata plaća dodatno jamstvo na uređaje

image

Analitička kuća Tvornica istraživanja, za Toshibu je provela istraživanje o korištenju prijenosnih računala tijekom posljednjeg tromjesečja 2013. godine, na uzorku od 1.100 punoljetnih građana Republike Hrvatske koji su korisnici prijenosnih računala bilo kojeg brenda.Istraživanje je obuhvatilo brojna pitanja koja se odnose na korištenje prijenosnih računala, tehničke poteškoće s kojima su se korisnici suočili, informacije o servisiranju uređaja kao i važnost pojedinih segmenata, poput tvorničkog, ali i dodatnog jamstva.

Prema dobivenim podacima, čak 28,1 posto prijenosnih računala u Hrvatskoj za vrijeme svog vijeka trajanja barem je jednom bilo na popravku. Od tog postotka 20,2 posto su poteškoće uzrokovane tvorničkom pogreškom, dok se u čak 28,1 posto slučajeva dogodila nezgoda kao što je prolijevanje tekućine, pad uređaja, i sl.

Kad je riječ o zaštiti uređaja visoke kvalitete, korisnici su uvijek vrlo oprezni. Stoga, ne iznenađuje činjenica da čak 91,8 posto svih korisnika prijenosnih računala u Hrvatskoj prepoznaje važnost jamstva. No svega 15,5 posto njih je spremno platiti dodatno jamstvo pomoću kojeg bi još bolje osigurali svoj prijenosnik – glavni su zaključci istraživanja o korištenju prijenosnih računala "Toshiba Laptop Users Survey 2013".

Unatoč činjenici da je čak 91,8 posto korisnika jamstvo ocijenilo važnim, samo 22,9 posto korisnika spremno je kupiti prijenosno računalo s nešto slabijim performansama kako bi dobili povoljnije uvjete jamstva. Kvaliteta performansi kao i cijena samog prijenosnog računala ključne su stavke prilikom odabira i kupovine uređaja. Većina modela prijenosnika u Hrvatskoj isporučuje se s jamstvom od 12 mjeseci, ali prema rezultatima istraživanja, svega 4,3 posto korisnika je time zadovoljno.

Većina ispitanika u istraživanju, opredjeljuje se za jamstveni rok u trajanju od 24 do 36 mjeseci. Prema tome, logično bi bilo očekivati visoku potražnju za dodatnim jamstvima, no iznenađuje podatak kako je takvu aktivaciju izvršilo svega 15,5 posto ukupnog broja ispitanika.Komentirajući ovo istraživanje Toshiba navodi kako prema dobivenim podacima, gotovo 20 posto kvarova košta više od 500 kuna, a čak 40 posto kvarova prelazi trošak od 300 kuna.

"Toshiba ima rješenje za ovaj problem, a zove se dodatno jamstvo No Matter What. Dodatna zaštita za sve Toshibine prijenosnike koja se može besplatno aktivirati najbolje je rješenje, ne samo za korisnike, već i za prodajna mjesta i servisne centre", izjavio je Adrijan Vazdar, direktor prodaje za Jugoistočnu Europu i Izrael kompanije Toshiba Europe GmbH.Dodatno jamstvo No Matter What moguće je besplatno aktivirati do 31. ožujka, a korisnicima pruža zaštitu uređaja od nepredviđenih oštećenja u trajanju od godine dana. Svi uvjeti korištenja dostupni su na web stranici: www.nomatterwhatguarantee.com

PROMO ČLANAK

Podijeli