Proglašeni najuspješniji poslovni modeli na internetu
- Objavljeno u Business 3.0
Time ujedno Zlatna nagrada ukazuju na svakako zanimljive poslove za investitore. Prošlogodišnji dobitnik Zlatne nagrade u ovoj istoj kategoriji – najbolji web servis za grupnu kupovinu Kolektiva – već ove godine ima itekako razloga za slaviti. Među konkurencijom koja se rađa (ali i umire) svakodnevno, Kolektiva se pokazala da je lider u svom poslovanju na webu te je to i dokazala postavši ovogodišnji generalni sponzor najposjećenije regionalne konferencije – Web::Strategije, pa i same dodjele Zlatnih nagrada Web::Strategije, a čiji je ocjenjivački odbor (op. aut. sastavljen od prethodnih dobitnika ove iste nagrade u ovoj istoj kategoriji - Martina Usmiani, Igor Vuksanović i Dražen Nikolić) ove godine dodijelio nešto manje priznanja – tek dvije nagrade. Ocjenjivački odbor je ovaj puta imao nešto lakši zadatak pri izboru onih koji zaslužuju Zlatnu nagradu Web Strategije jer izgleda da je recesijsko vrijeme utjecalo i na broj kvalitetnih projekata koji su se prijavili. Inovativnih poslovnih modela na webu ima jako malo. Kao najprofesionalniji projekt koji se neprestano usavršava, a posvećen je malim detaljima koji u konačnici čine veliku razliku u odnosu na sve konkurente, prepoznat je projekt tzv. vertikalne tražilice za nekretnine – GoHome tvrtke Pravi Klik d.o.o. Drugi poslovni model se nagrađuje zato što je hrabar. U cijelu priču su ušli izuzetno hrabro, pa čak i možda malo presmjelo za naše tržište. Nagrađeni su radi poticaja da i dalje u svoju ponudu uvrštavaju zanimljive stvari koje su ih izdigle iznad konkurenata i zbog kojih su osvojili simpatije ocjenjivačkog odbora. To su Ivana i Kata Barišić zbog weba – PokloniMe Programski i ocjenjivački odbor Kolektiva Web::Strategije X je čestitao dobitnicima Zlatne nagrade, ali i pozvao druge web-poduzetnike da sljedeće godine osmisle, pa i prijave svoja nova, kreativna i pametna poslovna rješenja, te za kraj najavio Web::Strategiju 11 koja će se održati u 6. mjesecu ove godine s naslovom "Frontend naš svagdašnji" iz kojeg se može naslutiti i tema predavanja.