Potrošači žele kućanske uređaje s umjetnom inteligencijom

image

Umjetna inteligencija uskoro bi trebala stići u naše domove, gdje će se naći u pametnim kućanskim uređajima, od glasovnih asistenata, pa sve do robota.

Ovaj zaključak objavljen je u sklopu PwC-ovog istraživanja Uvidi u navike potrošača diljem svijeta (PwC’s Global Consumer Insights), u kojem su ocijenjene kupovne navike, ponašanje i očekivanja više od 22.000 potrošača u 27 zemalja.

Studija je pokazala da 10% ispitanika već posjeduje uređaje s umjetnom inteligencijom kao što su roboti i automatizirani osobni asistenti, primjerice Amazon Echo ili Google Home, a 32% izjavilo je kako planira kupiti takav uređaj.

Za takve uređaje najviše zanimanja pokazuju potrošači gospodarstava u nastajanju, uključujući Kinu, Vijetnam, Indoneziju i Tajland.

Vjerojatnost da će ispitani potrošači u Brazilu i Kini planirati kupnju uređaja s umjetnom inteligencijom (UI) dva puta je veća (59% u slučaju brazilskih i 52% kod kineskih potrošača) nego što je to slučaj s potrošačima u Americi (25%), Ujedinjenom kraljevstvu (24 %) ili Francuskoj (25%). Ispitanici u Italiji i Poljskoj također su pokazali veliko zanimanje, pa tamo 40% ispitanika planira kupnju takvih uređaja.

Nažalost hrvatski potrošači nisu bili među anketiranima, pa zasad ne znamo u kojem postotku Hrvati planiraju kupovati pametne kućanske uređaje.

Podijeli