Poslovni ljudi posao odrađuju u hodu
- Objavljeno u Business 3.0
Neovisna agencija za istraživanje Vanson Bourne, po narudžbi HP-a je anketirala 600 poslovnih menadžera iz devet europskih zemalja (Danska, Francuska, Njemačka, Italija, Nizozemska, Rusija, Španjolska, Švedska i Velika Britanija). U obzir su došli samo oni poslovni putnici koji provode najmanje polovicu radnoga vremena na putu ili putuju u inozemstvo radi posla najmanje dvaput mjesečno.
Anketa je potvrdila da su poslovni ljudi u Europi koji dosta svoga vremena provode na putovanjima, postali dio tzv. "just in time" radne snage, obzirom da 93% njih pripremu za sastanke završava u hodu, na putu do odredišta.
Ova anketa je također ukazala i na to kako njih 54% provede najmanje polovicu svojeg vremena na putu na odrađivanje posla vezanog za svrhu putovanja. Britanski poslovni ljudi tu prednjače, obzirom da njih 67% više od polovice putovanja provede pripremajući se za nadolazeće sastanke, dok se istovremeno, samo 43% Nijemaca dovodi u tako stresne situacije.
Čak 88% poslovnih putnika izjavilo je kako može i dalje napredovati u poslu i produktivnosti, zahvaljujući tehnologiji, uporabom elektroničke pošte uz 31% potrošenog vremena), pretraživanjem i prikupljanjem informacija (24%), te mijenjanjem sadržaja (22%).
Istovremeno, najveće prepreke na njihovom putu ka većoj produktivnosti jesu nepostojanje internetske veze (62%), te nemogućnost pristupa uobičajenim radnim alatima ili aplikacijama na daljinu (51%).
HP-ova anketa pokazala je i da ured više nije mjesto na kojem se zaposlenici osjećaju najproduktivniji. Čak 73% poslovnih putnika smatra kako im vrijeme provedeno u putu omogućuje da nadoknade izgubljeno vrijeme i povećaju vlastitu produktivnost. Osim toga, njih 56% tvrdi kako do najboljih zamisli dolaze upravo izvan ureda.
Usprkos iznimno naprednom korištenju tehnologije, osam od deset korisnika smatra kako su im mogućnosti ograničene, pa tako 59% anketiranih korisnika smatra kako je internetska veza spora ili nedosljedna, 56% kaže da je vijek trajanja baterije prekratak, 51% ih je istaknulo da su njihovi uređaji prespori, a 50% ih tvrdi da je spajanje na Internet ili mobilnu mrežu preskupo ili preteško.