Pevec dobiva Microsoft SharePoint i Microsoft Exchange
- Objavljeno u Business 3.0
Tvrtka Blink poslala nam je priopćenje u kojem navode kako je trgovački lanac Pevec s njima potpisao sporazum o uvođenju novog sustava interne komunikacije temeljenog na rješenjima Microsoft SharePoint i Microsoft Exchange. Pevecu će to omogućiti poboljšanje poslovnih procesa, jer će sigurnim i stabilnim sustavom dvosmjerne komunikacije povezati sve sektore i segmente, odnosno blizu tisuću zaposlenika u 13 trgovačkih centara te upravi smještenoj na dvije lokacije, u Bjelovaru i Zagrebu.
Microsoft SharePoint i Microsoft Exchange koje će uvesti Blink međusobno su integrirana rješenja koja omogućavaju jednostavan i siguran pristup internoj komunikaciji s bilo koje lokacije i uređaja. Fleksibilna su jer se mogu koristiti kako u oblaku tako i na vlastitoj infrastrukturi, a organizacija ih prema potrebama može otvarati prema van, uz zadržavanje najviše razine sigurnosti i kontrole. Mogu se širiti u poslovnu društvenu mrežu koja uključuje skupine zaposlenika i prema potrebi, sudionike izvan organizacije, poput dobavljača ili vanjske logistike.
"Za Blink je poslovna suradnja s tako uglednim partnerom kao što je trgovački lanac Pevec potvrda kako je ovogodišnje spajanje bio pravi potez, jer smo postali jači, fleksibilniji i konkurentniji. Iako i dalje ostajemo usmjereni na pružanje usluga sistemske integracije malim i srednjim poduzetnicima, sada imamo više od dvadeset licenciranih stručnjaka pa možemo preuzeti i ovako zahtjevne projekte kao što je uvođenje kompletne komunikacije za jedan od vodećih hrvatskih trgovačkih lanaca, s gotovo tisuću zaposlenika na brojnim lokacijama", ocijenio je član Uprave Blinka Roko Babić.
Blink će Microsot SharePoint u Pevecu uvesti do kraja prosinca, a Microsoft Exchange do kraja siječnja.
PROMO ČLANAK