Partnerstvo Sonya i Panasonica za jeftinije OLED TV-e
- Objavljeno u Business 3.0
Nakon što je ovih dana objavljena vijest o ranim pregovorima Panasonica i Sonya o mogućem partnerstvu, kako bi se čim uspješnije mogli nositi s kunkurencijom iz Tajvana i Južne Koreje (zbog čega su nedavno zabilježili značajan pad profita), svjetski analitičari tržišta odmah su počeli kalkulirati.
Nakon te vijesti o početku pregovora oko suradnje, analitičari su zaključili kako će ovo vrlo brzo dovesti do značajnog pada cijena novih televizora, a ponajviše će se odraziti na tržište najnovijih OLED TV-a, koji tek kreću u osvajanje tržišta, no vrlo su skupi i dodatnu poteškoću im predstavlja ograničena proizvodnja, koja im ne može osigurati dovoljno velike isporuke, pa će stoga u početku biti ograničeni na lokalna tržišta.
Analitičari predviđaju da bi spajanje Sonya i Panasonica moglo značajno reducirati troškove proizvodnje OLED televizora i omogućiti dovoljan broj isporuka za nastup na globalnom tržištu, dok bi čelnici LG-a i Samsunga mogli dobiti glavobolju u mjesecima koji slijede.
Ovakvo partnersto bi prije desetak godina bilo nemoguće, jer bi zbog konkurentnosti to bilo nešto nalik tome da se danas udruže Apple i Samsung i zajednički proizvode iPhone Galaxy S mobitel, no prošlogodišnje prirodne katastrofe u Japanu i jačanje konkurencije na tržištu televizora, natjerali su ih da sjednu za pregovarački stol.