OpenERP u Cloudu
- Objavljeno u Business 3.0
OpenERP je vodeći svjetski ERP i CRM sustav, te se može uspoređivati s daleko skupljim licencnim sustavima (SAP, Navision, Oracle), koje u mnogim elementima i nadmašuje. S više od 1000 instalacija dnevno OpenERP je globalno vodeći i po broju instalacija management sustava. Modularna struktura OpenERP-a s više od 100 osnovnih certificiranih modula i nekoliko tisuća dodatnih modula koji se ubrzano razvijaju od strane 2500 developera širom svijeta zadovoljava potrebe širokog spektra poslovnih korisnika.
OpenERP sustavu korisnici pristupaju putem nekog od web browsera (Chrome, Firefox, IE) sa svojih računala, tableta ili pametnih telefona na kojima može biti bilo koji suvremeniji OS (Windows, Android, IOS, Linux). Na korisničkoj strani nema nikakve instalacije – jedini uvjet korištenja je internetska veza. Instalacija OpenERP sustava se nalazi u Cloudu na Linux operacijskom sustavu, a koristi se Postgresql baza podataka. Uslugu korištenja OpenERP sustava Infokom korisnicima pruža u suradnji s vodećim globalnim Cloud providerom Rackspace, te korisnicima osigurava maksimalnu dostupnost podataka (24/7), veliku brzinu korištenja (SSD diskovi) te potpunu zaštitu, sigurnost i backup podataka.
Za specifične potrebe pojedinih korisnika tijekom implementacije Infokomov tim će instalirati neki od brojnih dodatnih modula, a ako takav ne postoji prilagodit će neki od postojećih korisnikovim potrebama ili izraditi novi. Ciljani korisnici Infokom SaaS usluge su različiti profili manjih i srednjih trgovačkih društava u rasponu od 2 do 150 korisnika sustava. Primjenom OpenERP-a oni mogu značajno povećati produktivnost i smanjiti troškove kroz integraciju podataka i upravljanje poslovnim procesima oslanjajući se na suvremeno IT okruženje (mail, društvene mreže, tableti, mobiteli, itd.).
Implementaciju ERP sustava za manje korisnike Infokom provodi uz pružanje standardnih konzultantskih usluga, asistiranje u početnom korištenju i obuci djelatnika. Korisnicima su na raspolaganju tutoriali i video upute (youtube) za korištenje na hrvatskom i engleskom jeziku što bitno olakšava edukaciju i korištenje. Kod većih korisnika Infokom implementaciju provodi prema projektnom zadatku kojeg izrađuje u suradnji s naručiteljem uz korištenje GAP analize i SCRUM metodologije u realizaciji projekta.
Potencijalni korisnici mogu na stranicama infokom.hr pristupiti demo instalaciji OpenERP sustava i testirati njegovu funkcionalnost, ili zatražiti otvaranje vlastite demo instalacije koju mogu besplatno koristiti mjesec dana. Korištenje OpenERP sustava u Cloudu naplaćuje se 35 EUR po korisniku mjesečno. U tu cijenu su uključene sve usluge: serverska infrastruktura u Cloudu, backup podataka, održavanje OpenERP sustava i zakonske izmjene. Jedini dodatni trošak su sati Infokomovih konzultanata i programera na obuci, prijenosu podataka ili specifičnim modifikacijama sustava koji se naplaćuju po satu.
TOP 5 OpenERP
- Pristup s računala, tableta ili pametnih telefona
- 100 osnovnih i nekoliko tisuća dodatnih modula
- Mjesec dana besplatnog probnog korištenja
- Maksimalna dostupnost podataka i velika brzina korištenja
- Povećanje produktivnosti i smanjenje troškova integracijom podataka i upravljanje poslovnim procesima
INFO
Infokom d.o.o.,
email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
web: www.infokom.hr
PROMO ČLANAK