Online prodaja na crni petak u SAD-u veća za 16,4%

image

Rasprodaje tijekom "crnog petka" u SAD-u  predstavljaju najveći "praznik potrošnje" u toj zemlji. Analitički servis IBM-a (IBM Benchmark Service), koji prati 500 najboljih maloprodajnih objekata u SAD-u koji generiraju više od milijun transakcija, objavio je statističke podatke online prodaje na Dan zahvalnosti.

Podaci ukazuju kako je online prodaja zabilježila povećanje od 16,4% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a 26,5% online korisnika je proizvode kupilo iPhone pametnim telefonima i iPad tabletima.

Precizno rečeno, od svih "mobilnih kupaca", čak 71% ih je kupovalo iPhone pametnim telefonima i iPad tabletima, a iza njih u postotku od 28% slijede oni koji su koristili Android platformu, dok je samo 1 posto svih mobilnih kupaca koristilo neke druge uređaje.

Appleov iPad je generirao mnogo više prometa nego bilo koji drugi tablet ili pametni telefon, čineći gotovo 10 posto online šopinga, iza njega slijede iPhone s 8,7 posto i Android s 5,5%.

Ako se govori samo o transakcijama tabletima, iPad je imao udio od 88,3 posto u odnosu na sve druge a slijede Barnes & Noble Nook s 3,1%, Amazon Kindle (2,4%), te Samsung Galaxy Tab s 1,8 posto.

IBM Benchmark Service također navodi kako su američki kupci na društvenim mrežama izražavali pozitivne stavove u vezi akcija i raznih pogodnosti koje su uključivale besplatnu dostavu proizvoda u odnosu od 3:1 prema onima koji su bili nezadovoljni, a ponude kreirane preko Facebooka, Twittera LinkedIna i YouTubea su "natjerale" 34% korisnika na kupnju, što je povećanje od 35% u odnosu na "crni petak" prošle godine.

Podijeli