Net.hr uveo novi Googleov sustav za internetsku promociju
- Objavljeno u Business 3.0
Portal Net.hr u suradnji s Google Ireland Ltd, na svoj je web implantirao DoubleClick for Publishers (DFP), odnosno napredni Googleov sustav za upravljanje internetskim oglašivačkim kampanjama.
Net.hr navodi kako su među najvažnijim odlikama DFP sustava sigurnost i transparentnost pri planiranju kampanja, a to donose precizni algoritmi koji omogućavaju direktan i detaljan uvid u raspoloživost prostora na željenim pozicijama za sve njihove portale.
Pored toga sustav omogućuje i povezano prikazivanje bannera kroz sve dostupne uređaje (desktop računala, pametni telefoni, tableti) bez dodatnih prilagodbi pojedinoj platformi.
Osim svih standardnih načina adresiranja ciljanih skupina, dodana je i mogućnost preciznog targetiranja: po danu/satu, frekvenciji prikazivanja po korisniku, geo-lokaciji na razini hrvatskih županija i gradova, po vrsti browsera, operativnog sustava, brzini konekcije posjetitelja.
"Uvođenjem ovog sustava, marketinškim agencijama i oglašivačima pružen je brz i fleksibilan alat za praćenje tijeka i rezultata online kampanja kroz direktan pristup samom sustavu, ali i automatsko generiranje i primanje mjesečnih, tjednih ili dnevnih izvještaja", navodi Net.hr u svojem medijskom priopćenju, dodavši kako DFP sustav omogućuje cjelokupno i precizno upravljanje svim online marketinškim komunikacijama, te potpunu usklađenost sa svim IAB standardima.