Ne trošite novac! Kompasom krenite prema uspjehu
- Objavljeno u Business 3.0
Noćna mora svakom CEO-u startupa jest što napraviti da njihova mala tvrtke krene sigurno naprijed, kako poslovati, koliko novca investirati u potrazi za uspjehom... Upravo za njih tu je sada kompas – alat koji ima za cilj odgovoriti koliko uistinu dobro njihov posao ide.Naime, kompas je rezultat rada tima koji stoji iza Startup Genome projekta. Prikupljaju data podatke o startup tvrtkama iz cijeloga svijeta i prema njima utvrđuju što jednu tvrtku čini uspješnom, a što ne.Kompas se može postaviti tako da se automatski povuku podaci s Google Analyticsa, Salesforcea, Mailchimpa, Quickbooksa, Mixpanela, PayPala i Stripea, a također podržava i mogućnost direktnog unošenje data podataka.Tim informacijama puni se dashboard na kojem je čelnicima startup tvrtki omogućeno praćenje kako njihova tvrtka stoji u odnosu na konkurenciju, odnosno druge manje tvrtke. Gleda se rast prihoda i kupaca kao i druge vrijednosti važne za rast tvrtke.
Zapravo, ideja je da CEO-i imaju jednu referentnu točku iz koje mogu identificirati eventualne probleme, potvrditi ili promijeniti strategiju i prioritete u ostvarivanju ciljeva. U kompas se uključilo već 30.000 tech tvrtki iz cijeloga svijeta koje dijele svoje podatke za generiranje mjerila. Zanimljivo je i da su se neke od tih tvrtki prijavile anonimno.Osnivači kompasa sada rade na usavršavanju dashboarda, uvođenju dodatnih mjerila kao što su aktivni korisnici za igre ili prosječna veličina kartice za e-commerce, zatim razna filtriranja kao i dodavanja novih izvora podataka.Kompas je besplatan za korištenje, a u budućnosti se planira objaviti i njegova premium verzija.