Najavljen rast regionalne online prodaje u turizmu

image

I ministar Damir Bajs ovih se dana bavio tim problemom, te je predstavio novi program vrijedan 2 milijuna eura, koji će kroz promotivne kampanje i prodajne kanale ojačati ovogodišnju pred i posezonu. Upravo ćete na ovoj trodnevnoj jubilarnoj konferenciji o online prodaji u turizmu učiti od domaćih, regionalnih, ali i stručnjaka iz Europske Unije, iz područja web poslovanja i online prodaje u turizmu. Pozivamo sve koji se bave prodajom turističkih aranžmana da se odazovu od 16. do 18. 03. 2011. (od srijede do petka) u Hypo centru i VMD zgradi u Zagrebu kako bi naučili, ne samo kako popuniti kapacitete, nego i kako to učiniti za vrijeme pred i posezone. I to već ove! Istraživanje provedeno metodom online ankete na 95 hotela u Hrvatskoj, ekskluzivno za Kolektiva Web::Strategiju X, od strane portala PoslovniTurizam.com, medijskog partnera konferencije, predviđa značajan rast važnosti online prodaje i marketinga za hotelsko poslovanje. Rezultati istraživanja pokazuju da u većini hotela (56,9% ispitanih) online prodaja trenutno čini manje od 25% ukupne prodaje turističkih usluga, te da većina hotelijera (49,8% ispitanih) očekuje se da će za 5 godina više od polovice ukupne prodaje biti ostvareno putem online kanala. Usporedno s tim, značajnije će rasti i ulaganja u online marketing (42,9% hotela za 5 godina namjerava većinu svog marketinškog budžeta uložiti u internetsko oglašavanje). Većina hotela (44,8%) trenutno ulaže manje od 25% marketinških sredstava u online kanale oglašavanja, a u budućnosti očekuju znatan porast ulaganja u online oglašavanje. 42,9% ispitanika će za internet marketing izdvojiti više od polovice svog marketinškog budžeta. Važnost internetskog oglašavanja također naglašava i Nikola Jellačić, član programskog odbora Kolektiva Web::Strategije 10, te voditelj direktne prodaje i marketinga u Valamaru: „Danas znamo da preko 90% Europljana koriste Internet u jednoj od faza prilikom planiranja putovanja. Ukoliko se trenutno ulaže manje od 25% budžeta u online, onda već sada nismo vidljivi potencijalnim gostima. Oni koji će se najbrže prilagoditi novim zahtjevima tržišta, bit će i najuspješniji u narednim godinama.“ Ovaj događaj Vam je omogućio generalni sponzor – Kolektiva - najbolji web servis za grupnu kupovinu u regiji; zlatni sponzor Turistička zajednica grada Zagreba, zatim srebrni sponzori – veliki gigant T-Hrvatski Telekom, tvrtka za izradu web stranica Virtus Dizajn, odlična obrazovna Visoka škola za informacijske tehnologije - Vsite, studio za razvoj web stranica - LogIT internet usluge, Microsoft Hrvatska, prvi hrvatski web servis za jednostavno otvaranje web-shopa Kliks.hr, te crnogorska tvrtka za promociju vršne .ME domene; i brončani sponzor - tvrtka koja nudi mobilna rješenja Pet Minuta, te Limundo.com, srpski aukcijski web servis. Također, konferencija je sponzorirana od strane vodećih medija – portali Monitor.hr, Večernji.hr, Tportal.hr, Net.hr, Rep.hr, te dnevne novine Večernji list, časopis VIDI, lifestyle magazin o putovanjima Putovanje za Dvoje i Croatian Traveller, te od sljedećih organizacijskih partnera: Timgraf Media, Hypo centar, World Class Health Academy, Lesinger media, OH! Okusite Hrvatsku, Foto Svijet, UHPA - Udruga hrvatskih putničkih agencija, Streaming, Zimo, Beauty Centar Zdenka, UklanjanjeVirusa.com, HULK – Hrvatska udruga Linux korisnika, Refleksoterapija Flatz, Navi kozmetički salon, Ožujsko pivo, Imperito, Toplice Sveti Martin, Zagrebački holding d.o.o. (Podružnica upravljanje sportskim objektima) te Sailing.hr - Party Yachting program, dok je vizuale konferencije izradila tvrtka iDEA studio. Službeno vozilo konferencije osiguravaju Uniline i Europcar rent a car. Mjesta na ovoj jubilarnoj konferenciji o webu ima još samo nekoliko. No, ne brinite, ukoliko i ne dođete do svoje ulaznice, ili niste u mogućnosti prisustvovati konferenciji, za vas smo pripremili mogućnost praćenja predavanja u živo putem interneta (eng. live streaming / webcast). Kupite još danas ulaznice za live streaming koje je osigurao Streaming.hr. Ne propustite ovaj zadnji vlak, prijavite se, uhvatite svoju priliku i zasjajte u punom sjaju ove turističke sezone. Vidimo se 16.3. u zagrebačkom Hypo centru!

Podijeli