Na YouTubeu gledamo 4 milijarde filmova dnevno

image

Google je objavio rekordne podatke posjećenosti svojeg YouTube servisa za gledanje i upload filmova. Kako kažu, dnevno se na ovom servisu filmovi pogledaju oko 4 milijarde puta, a broj uploada videa koji se tijekom jedne minute postavljaju na njega, porastao je s 49 sati iz svibnja prošle godine, na 60 sati.

Analitičari kažu kako je dosta nejasno ima li Google neku materijalnu korist od ovog rasta, posebice zbog činjenice na koju je ukazalo nedavno istraživanje, po kojem ispada da prosječni korisnik na YouTubeu dnevno provede oko 15 minuta, za razliku od TV-a, uz koji prosječni Amerikanac provodi prosječno 4 do 5 sati dnevno.

Iz tih se rezultata vidi kako YouTube mora svoj servis razvijati u tom smjeru da posjetitelji na njemu provode znatno više vremena, kako bi bio čim više interesantan oglašivačima.

Prema istraživanju, oglašivači u SAD-u ukupno godišnje troše oko 60 milijardi dolara na TV reklame, dok na online video servise troše 3 milijarde dolara.

Podijeli