Moderan ERP otvoren za dorade
- Objavljeno u Business 3.0
Jednostavnost i intuitivnost prema korisniku, te učinkovitost pri upotrebi glavni su aduti poslovno-informacijskog sustava Datalab PANTHEON 5.5. Razvijan je za Microsoft SQL podatkovni poslužitelj i podržava rad na svim MS platformama uključujući i WIN XP OS. Od glavnih karakteristika treba istaknuti da je svaki podatak dovoljno unijeti u sustav samo jednom i to u bilo kojem dijelu programa, a on je vidljiv u ostalim segmentima. Drag and drop analize , rotacijske tablice, i grafovi dostupni u BI sustavu ZEUS (poslovna inteligencija) koji je integriran u PANTHEON-u. Korisnici na taj način imaju informacije o smjeru njihovog poslovanja, te kakvi su im rezultati u odnosu na prošle godine ili u odnosu na tekući plan poslovanja.
Jedna od najvećih prednosti i inovacija našeg sustava je svakako njegova otvorenost za dorade. Ima integrirano razvojno sučelje ARES čija je svrha prilagoditi PANTHEON svakom korisniku prema njegovim specifičnim zahtjevima i potrebama. Budući da je ERP sustav u Cloudu već standard na tržištu i Datalab već nekoliko godina nudi mogućnost hostinga PANTHEON-a u data centrima.
PANTHEON je namijenjen SME tržištu, odnosno malim i srednjim tvrtkama. S obzirom da je kod nas taj pojam rastezljiv, tako i PANTHEON kao rješenje s „EU putovnicom“ pokriva poslovanje od malih poduzetnika i obrtnika koji zapošljavanju po 1 osobu do velikih i složenih proizvođačko-trgovačkih organizacija s tisuća djelatnika. Rješenje ima više verzija, ovisno od djelatnosti i veličini tvrtke. Svaka verzija sadrži određene funkcionalnosti koje se s rastom verzije mijenjaju (nadograđuju). Najviša verzija, koja tako sadrži sve funkcionalnosti prethodnih, je PANTHEON MF verzija, namijenjena tvrtkama koje žele savladati kompleksnu proizvodnju, dok je najniža PANTHEON LT, namijenjena mikro-poduzećima.
Nove verzije programa izlaze na kvartalnoj bazi, i dostupne su na ftp serveru. U PANTHEON-u je moguće voditi poslovanje više tvrtki odjednom, a za istu cijenu licence. Sustavu se pristupa tako što svaki korisnik izabire bazu podataka (tvrtku) u kojoj želi raditi i unosom svojeg korisničkog imena i lozinke ulazi u program. Ovlastima su definirana prava pregleda, izmjena i brisanja podataka, koja mogu biti postavljena izrazito detaljno. Svaki korisnik unutar iste tvrtke može (a ne mora) imati različito sučelje, uključujući i jezik komunikacije (hrvatski, makedonski, engleski itd.). Pored standardnih modula za vođenje robno-materijalnog poslovanja, praćenja rada sa ponudama-narudžbama, računovodstveno-financijskog dijela, proizvodnog dijela, servisnog modula, kadrovske evidencije i sustava poslovnog izvješćivanja ZEUS, PANTHEON sadrži i razvojno okruženje kojim je moguće svaki dio doraditi, izmijeniti i prilagoditi potrebi korisnika. Trajanje implementacije ovisi o tipu licence za koju se korisnik odlučio i o složenosti poslovanja. Za mikro-tvrtke implementaciju je moguće sprovesti unutar nekoliko sati, dok za velike proizvođačke tvrtke implementacija može trajati i do godinu dana ili čak i više. Plan implementacije radi se zajedno sa svakim korisnikom. Važna je i edukacija korisnika. Provodi se kroz neposredni angažman partnera i stručnu edukaciju, održavaju se webinari, a bitan kotačić je i Datalab akademija- standardizirani skup edukacija za korisnike Pantheona. Uz Panthenon Datalab ima i Farm Accounting, cjelovito informacijsko rješenje, poslovno informacijski sustav namijenjen podržavanju svih poslovnih procesa na farmi za koje su osvojili Medalju za izvrsnost na CeBitu.
Najuspješnije implementacije
Borovo d.d., Đuro Đaković Specijalna vozila d.d., Auto centar Baotić, Kemika d.d., Končar električni uređaji,Ulix – avio karte, JYSK, Bisnode, AERO Celje, Delamaris, Izola, Labod konfekcija, Gorenje d.d.,Merkur d.d., Atlantic Trade, Stanić Trade, Planika, Dr. Oetker.
Ključevi rješenja
- Najbolji odnos funkcionalnosti i cijene. Funkcionalnosti u EU nagrađivanog ERP-a, po cijenama nižim od većine domaćih.
- Otvorenost sustava našim partnerima za razne dorade i izmjene dozvoljavaju izrazito veliki stupanj prilagodbe rješenja korisnikovim potrebama.
- Veliki razvojni tim koji radi na zakonskim promjenama i podršci korisnicima u radu.
- Obrazovanje korisnika provođenjem Datalab akademije.
PROMO ČLANAK