Milijun korisnika za povratak MySpacea na veliku scenu

image

Nakon prošlogodišnje kupnje MySpacea od strane Justina Timberlakea i tvrtke Specific Media, započeo je veliki povratak najpoznatije glazbene društvene mreže, koja sada broji 25 milijuna korisnika, a kulminaciju je doživjela u proteklih mjesec dana kada je zabilježila čak milijun novih korisnika.

Mada Timberlake i ekipa tvrde kako je ovaj veliki porast rezultat njihovog novog besplatnog glazbenog playera i Internet radija, koji su ugradili u web stranice, analitičari kažu kako je vjerojatnije da im je u tim rezultatima pomogla nova mogućnost logiranja pomoću Facebook računa.

U svakom slučaju, MySpace sada dnevno prikuplja po 40 tisuća novih korisnika, što je nevjerojatna brojka u usporedbi na godinu dana ranije kada u jednom trenutku nije bilježio niti jednog novog korisnika dnevno.

Zbog tog pada je ova društvena mreža koja je 2008. godine vrijedila više od 580 milijuna dolara, pala na vrlo niske grane, pa su je Timberlake i Specific Media kupili za samo 35 milijuna dolara.

U ovom trenutku MySpace posjeduje oko 42 milijuna pjesama, a povezanost s Facebookom se pokazuje kao najbolji potez Timberlakea i ekipe, te im garantira još veći i brži rast.

Mada su ove brojke vrlo ohrabrujuće, pred njima je još uvijek velik posao, jer je 2008. godine ova društvena mreža posjedovala oko 100 milijuna korisnika.

Na nedavno održanom CES sajmu, Timberlake je objavio suradnju MySpacea s Panasonicom, koji će aplikaciju za njihovu glazbenu društvenu mrežu (MySpace TV) ugrađivati u svoje pametne televizore, što je također jedan od najavljenih revolucionarnih poteza popularnog glazbenika, koji je odmah nakon preuzimanja MySpacea najavio kako će ga pretvoriti u najjači svjetski internetski glazbeni servis koji će povezivati glazbenike i njihove fanove širom svijeta.

Podijeli