Manje posjetitelja provodi više vremena na Facebooku

image

Analitička tvrtka Comscoreobjavila je rezultate analize broja mjesečnih posjetitelja Facebooka iz SAD-a. Prema analizi za mjesec travanj ove godine, broj posjetitelja iz SAD-a je iznosio 158,93 milijuna, što je manje u odnosu na mjesec ranije, kada je najpopularniju društvenu mrežu posjetilo 158,69 milijuna Amerikanaca.

Comscore navodi, kako je pored trenda smanjivanja ukupnog broja mjesečnih posjetitelja, zabilježeno da se oni koji redovno posjećuju ovu društvenu mrežu, na njoj zadržavaju dulje. U svibnju su Amerikanci na njoj u prosjeku proveli 380,8 minuta, što je povećanje u odnosu na travanj, kada su na Facebooku boravili 378,9 minuta.

Prema anketi koju je za Reuters provela tvrtka Ipsos, dvoje od pet ispitanika je izjavilo kako koristi Facebook svaki dan, a polovica ispitanika kaže da na Facebooku provodi jednaku količinu vremena kao i prije 6 mjeseci.

No ono što može zabrinuti Facebook je podatak da četiri od pet korisnika nikada nije kupilo neki proizvod ili uslugu kao rezultat oglašavanja ili komentara na društvenoj mreži, što je znak da bi Facebook hitno morao učiniti mnogo toga da bazu od 900 milijuna korisnika pretvori u dolare od oglašavanja, jer ovaj podatak nikako ne može zadovoljiti oglašivače koji za svoje kampanje na Facebooku troše velike novce.

Podijeli