LinkedIn sada prodaje autoplay oglase

image

Mnogi stručnjaci raznih specijalnosti i zanimanja, posebice oni iz IT industrije posjeduju svoj profil na LinkedInu, poslovnoj mreži koja je zamišljena kao velika svjetska baza ljudi i zanimanja, kako bi olakšala zapošljavanje i omogućila da vidite tko traži vaš profil znanja i vještina, tko pokreće novu tvrtku ili mijenja posao, tko je s kime poslovno povezan (ili je bio), kao i tko je kome od zaposlenika i poslodavaca dao kakve preporuke.

LinkedIn, koji je sada u vlasništvu Microsofta, na žalost se s vremenom pretvorio u nešto potpuno drugo i upitne koristi, jer sve češće dobivate poruke koje spadaju u spam oglase, a sve rjeđe ćete ostvariti neku zanimljivu poslovnu komunikaciju koja će vam donijeti neki oblik konkretne koristi, pa u pisanju i čitanju preporuka i pregleda profila možete izgubiti sate i dane vremena bez da išta imate od toga, iako nudi veliku poslovnu bazu podataka i svojevrsni adresar zanimanja.    

Iz tog razloga ova poslovna mreža je u zadnjim godinama izgubila dobar dio svojeg ugleda (i korisnika), a sigurno joj neće pomoći ni nova značajka o kojoj piše Recode, koji tvrdi da će uskoro prodavati video oglase koji će se prikazivati u feedovima korisnika. Oglasi će imati autoplay, što znači da će vam se automatski reproducirati, no na svu sreću neće imati uključen zvuk.

Nije nam poznato koliko ljudi je zahvaljujući LinkedInu našlo bolji (ili bolje plaćen posao), odnosno koje su tvrtke preko njega došle do najboljih dobavljača ili idealnih kadrova, ali nam se nimalo ne sviđa što ga sve više opremaju agresivnim marketingom, jer ovo nije klasična društvena mreža poput Facebooka.

Podijeli