Koja zanimanja već imaju koristi od umjetne inteligencije
- Objavljeno u Business 3.0
Alati temeljeni na umjetnoj inteligenciji napreduju od alata koji poboljšavaju učinkovitost do alata koji mogu podržati donošenje odluka i potaknuti kreativnost.
Dok neke profesije mogu vidjeti postupan učinak od uključivanja umjetne inteligencije u svoju rutinu, Microsoftovo istraživanje pokazalo je koje već osjećaju koristi upotrebe umjetne inteligencije.
Prema istraživanju, dvije ključne stvari najviše utječu na razinu poboljšanja, tip posla i količina podataka koju ljudi koriste. Poslovi koji uključuju veliku količinu podataka, kao što je analiza informacija o korisniku, bilježe najveća poboljšanja kada počnu koristiti umjetnu inteligenciju.
Zaposleni koji se bave kibernetičkom sigurnošću, razvojem proizvoda, prodajom, tehničkom podrškom, marketingom i odnosima s javnošću prvi su se uvjerili da umjetna inteligencija poboljšava njihov svakodnevni rad, smanjuje količinu ponavljajućih poslova i omogućuje brže donošenje odluka.
Donji graf prikazuje koliko vremena zaposleni na različitim poslovima štede korištenjem umjetne inteligencije (percipirana ušteda vremena). 11 minuta uštede predstavlja prijelomnu točku kada počinju cijeniti vrijednost umjetne inteligencije.
„Mnogi naši korisnici u regiji stalno ističu da AI alati poput Copilota revolucioniraju njihovu produktivnost i pomažu članovima tima da steknu vještine korisne za strateške pozicije. Dok umjetna inteligencija nastavlja preoblikovati industrije, moramo redefinirati način na koji razmišljamo o tehnologiji i iskoristiti je za stvaranje poslovne vrijednosti.
Unatoč tome što prepoznaju njenu vrijednost, mnoge organizacije još uvijek nemaju formalne strategije primjene umjetne inteligencije, što dovodi do toga da zaposlenici koriste osobne AI alate, a to može ugroziti sigurnost i privatnost.
Za tvrtke je ključno da implementiraju standardizirane AI alate spremne za korištenje u radnom okruženju i ponude trening za zaposlene kako bi osigurale sigurno i učinkovito korištenje umjetne inteligencije,“ komentirao je Kalin Dimtchev, direktor Microsofta Adriatic.