„GOOGLE+“ i „SEO“ su kombinacija za uspjeh!

image

Google+ je na dobrom putu da postane jedan od najvažnijih utjecaja na SEO (Search Engine Optimization). Zašto je to tako? Google+ prema Mashable.com-u zasada ima oko 170 milijuna korisnika, što ga postavlja poprilično ispod Facebooka ili Twittera, ali zaboravljamo «malu» činjenicu da je Google najkorišteniji web pretraživač na svijetu i njegova društvena mreža mora prije ili kasnije porasti u broju korisnika. U prilog kontinuiranom razvoju Google+-a govore i najave o redizajnu kojim planiraju privući još više usera. No ono u čemu leži najveća vrijednost Google+-a je kako on utječe na rezultate naših web pretraživanja. 

Samo neke od prednosti korištenja Google+ za uspjeh Vašeg startup-a, bilo da se bavite webom, marketingom, PR-om, prodajom ili turizmom, su slijedeće: personalizacija u rezultatima pretraživanja, javni statusi se pokazuju u organic rezultatima pretraživanja, statusi se mogu pokazivati i onima koji vas ne «prate» na Google+-u, a ako je rel=author implementiran možete dodati autore vašim krugovima direktno iz rezultata pretraživanja te konačno, povećava vidljivost na SERP-u (Search Engine Results Page). Također, može povećati click-through-rate (CTR) poziciju, dok +1 gumb također postaje faktor SEO rangiranja budući da mijenja rezultate pretraživanja na osnovi socijalnih krugova i utječe na rangiranje rezultata pretraživanja.

Bogati izlagački i predavački program

O ovoj interesantnoj temi koja će biti sve važnija za «biti ili ne biti» u poslovnom svijetu moći ćete čuti na jednom od niza besplatnih predavanja te mnogo korisnih radionica i seminara na 4. sajmu «Web::INDUSTRIJA 2012 – Cool Stuff» koji se održava od 9. - 11. 5. 2012. u prostorijama zagrebačkog Hypo centra.

Osim što će ugostiti brojne profesionalce iz web struke, koji će uz posjetitelje uživati u bogatom programu koji uključuje i Panel raspravu te Business Speed Dating, u ugodnom ambijentu Hypo centra smjestit će se izlagači s kojima ćete se moći upustiti u opušten razgovor i razmotriti poslovnu suradnju.

Izlagači sajma su Trikoder, Web Studio pay™ Payment Gateway, Pro Hosting, Everymail Ltd., Web::Edukacija, Nove vibracije, LogIT internet usluge, Virtus dizajn, Etarget i drugi.

Broj izlagačkih mjesta je ograničen, stoga što prije pogledajte ponudu nastupa na sajmu, dok za sva pitanja na usluzi stoje organizatori.

Šansa za rast je StartUPweb natječaj!

StartUPweb natječaj nudi priliku startup-ovima, studentima i web poduzenticima da prijave svoje web projekte, web ideje i/ili poslovne web modele, a 3 najistaknutija bit će nagrađena bogatima paketima. Partneri u projektu su BICRO, Institut za elektroničko poslovanje, CRANE (Croatian Business Angels Network), Avalon i Marketing odjel d.o.o., stoga ne propustite priliku za mogućnost privlačenja investitora. Rok za besplatnu prijavu je 25.04.2012.

Ne propustite glavni web događaj ove godine, jer je «Web::INDUSTRIJA 2012 – Cool Stuff» jedini sajam koji ujedinjuje besplatna predavanja i besplatne prilike za poslovne kontakte i ulaganja kroz brojne izlagače, a jedino što je potrebno za ulaz je, već pogađate, besplatna online registracija.

Medijski prate ovaj događaj portali Monitor.hr, Business.hr, Rep.hr te časopis VIDI i magazin MAKSI.

(Sponzorirana vijest)

Podijeli