Gaming zaslužan za rast potrošačke elektronike
- Objavljeno u Business 3.0
Distributeri potrošačke tehnologije koji djeluju na području Europe, Bliskog istoka i Afrike (EMEA), smatraju da video igre i prateći pribor predstavljaju snažan potencijal za rast u 2017. godini.
Prve analize regionalne ankete DISTREE EMEA među distributerima potrošačke tehnologije ukazuju da 42% distributera vidi gaming među prve tri kategorije u smislu potencijala rasta u 2017. godini.
Viši rukovoditelji iz više od 350 tvrtki koje distribuiraju potrošačke tehnološke proizvode i rješenja okupit će se na DISTREE EMEA 2017 (www.distree-emea.com), koji se održava od 21. do 24. veljače 2017. godine u Grimaldi Forumu u Monacu.
Glavni voditelj događaja DISTREE EMEA 2017 Christophe Painvin komentirao je: "DISTREE EMEA 2017 sadrži i posebnu Gaming zonu za izlagače iz ove kategorije. Tržište igara i gaming pribora u regiji EMEA nastavlja rasti, a uzbuđenje i momentum koji se stvaraju oko virtualne stvarnosti (VR) osiguravaju da će gaming ostati visoko pozicioniran kao kategorija za rast u 2017. godini."
Za gaming brendove koji žele lansirati proizvode ili graditi i upravljati kanalima distribucije u EMEA regiji, DISTREE EMEA vodeći je godišnji događaj na kojem je moguće osobno upoznati rukovoditelje distribucije iz preko 50 zemalja.
Mnogo će različitih gaming brendova biti prisutno na DISTREE EMEA 2017., s najnovijim proizvodima tvrtki kao što su Snakebyte, Vuzix, Marvo, 3D Rudder i mnogi drugi. Format DISTREE događaja omogućuje izlagačima dogovaranje sastanaka jedan-na-jedan s distributerima koji odgovaraju njihovim specifičnim poslovnim potrebama.
Izvor: IT Biz Crunch