FOI dobio 3 milijuna kuna za razvoj inovacija

image

Fakultetu organizacije i informatike (FOI) Sveučilišta u Zagrebu, kao koordinatoru, dodijeljen je novi međunarodni Erasmus+ projekt pod nazivom Innovating Learning Design in Higher Education (iLed) i vodstvom prof. dr. sc. Blaženke Divjak. Provodit će se u sklopu Suradničkih partnerstva u visokom obrazovanju, s proračunom većim od 3 milijuna kuna (400.000 eura) i u trajanju od tri godine. Riječ je o najbolje ocijenjenom i jedinom dodijeljenom projektu u toj kategoriji i tom iznosu u Hrvatskoj.

Uz FOI, u projekt je uključen i Medicinski fakultet sa Sveučilišta u Zagrebu, a sudjelovat će i istaknuti međunarodni partneri iz triju europskih država: Sveučilište J. W. Goethea iz Frankfurta (Njemačka), Sveučilište Oulu (Finska) te Otvoreno sveučilište (Ujedinjeno Kraljevstvo).

U sklopu projekta nastavit će se razvoj inovativnog koncepta i široko prihvaćenog alata za dizajn učenja Balanced Learning Design Planning, započet u sklopu ranijih projekata FOI-ja, a ponajprije Erasmus+ projekta Relevant assessment and pedagogies for inclusive digital education - RAPIDE. Alat je utemeljen na suvremenim istraživanjima, teorijama i praksama, polazi od ishoda učenja i načela usmjerenosti na studenta te primjene analitika učenja, a budući da je javno dostupan, već u pilot fazi koristi se u izradi više od 200 kolegija i tečajeva u više u 20 zemalja svijeta.

„Ovaj projekt pokazuje da FOI s partnerima radi iskorak u inovacijama koristeći interdisciplinarne pristupe u razvoju novih koncepata i alata konkurentnih na svjetskoj razini. Uključuje interdisciplinarna znanja i vještine partnera u području edukacijskih tehnologija i znanosti, matematike (analitike), informatike (dizajn i izrada alata) radi poticanja suvremenog načina učenja“ -  ističe prof. dr. sc. Blaženka Divjak, voditeljica projekta.

Uz poticanje daljnje primjene inovacija (koncepata te pripadajućih algoritama i alata) u dizajnu učenja, projektom će se, na međunarodnoj razini, potaknuti zajednička primjena dizajna učenja u virtualnim okruženjima, fleksibilnost u učenju, kao i unapređenje kompetencija nastavnika u visokom obrazovanju za primjenu digitalnih pedagogija (kroz Massive Open Online Courses).

Uz ključne naglaske na dizajnu učenja i analitikama učenja, projektom će se poduprijeti i razvoj i primjena mikrokvalifikacija i digitalnih certifikata, kao važnih inicijativa u području obrazovanja na razini Europske unije.

Podijeli