Epson predstavlja nove načine vizualnog komuniciranja

image

Tvrtka Epson u Hrvatskoj i Vidi kao medijski pokrovitelj, u zagrebačkom hotelu Antunović 1. listopada 2013. godine predstaviti će nove načine vizualnog komuniciranja u svijetu oglašavanja za izloge trgovina, prodajnih centara, zračnih luka, korporativnih prostora i još mnogo toga.

Među glavnim proizvodima koje će Epson predstaviti svakako je novi Colour Light Output (CLO) standard za primjenjive aplikacije oglašavanja.

Pored CLO-a koji predstavlja nov način mjerenja svjetlosne snage video projekcije, prikazat će se i novi modeli video projektora za različite namjene.

Za razliku od većine proizvođača video projektora, Epson koristi vlastitu 3LCD tehnologiju koja omogućuje vjerno prikazivanje boja na projekcijskom zaslonu.

3LCD projekcija podrazumijeva jednaku snagu izlaznog snopa bijelog i svjetla u boji, te jamči jarke i žive boje i vjerne slike, a boje su tri puta svjetlije u odnosu na DLP projektore.

Među uređajima koje će Epson predstaviti nalaze se Interaktivni sustav za sastanke EB-1410Wi, pasivni 3D projekcijski sustav EB-W16SK, instalacijski projektor za obrazovne institucije EB-G6900WU, poslovni instalacijski projektor EB-G6250W, povoljan i kompaktan EB-1965 projektor za korporativnu ili obrazovnu uporabu, te ultra lagani poslovni projektor EB-1776W.

Epson navodi kako će posjetitelji imati priliku vidjeti projektore u različitim realnim situacijama, od digitalnih plakata do interaktivnih konferencija i sastanaka, od edge blending funkcije za prikaz u ultra širokim formatima, do pasivnog 3D-a, a sve to pomoću unaprijeđenih inovativnih funkcionalnosti.

Promo članak

Podijeli