Cloud usluga za programe lojalnosti
- Objavljeno u Business 3.0
Korištenjem Etranet cloud loyalty rješenja trgovac samo treba osmisliti program lojalnosti i nagrađivanja. Svu opremu i infrastrukturu dobiva u mjesečni najam kao i know-how i konzalting kod kreiranja programa. Sheme lojalnosti su mehanizam komplementaran marketingu koji koristi sve više tvrtki u cilju povećanja svoje prodaje. Kako je marketing prvenstveno orijentiran na privlačenje novih kupaca, sheme lojalnosti usmjerene su na zadržavanje kupaca tj. stvaranje trajnih klijenata i održavanje veza sa klijentima.
Uvođenje sheme lojalnosti omogućuje trgovcima, restoranima i drugim tvrtkama koje temelje svoje poslovanje na kontinuiranom odnosu sa svojim klijentima vođenje evidencije klijenata, praćenje ponašanja odnosno potrošnje klijenata, posebne promotivne akcije, popuste i sl. Same sheme lojalnosti mogu biti jednostavne (izdavanje kartica klijentima čime klijenti imaju poseban tretman, dodatni popust ili dodatne usluge), do složenih, koje osim dodatnih popusta i usluga klijentima omogućuju trgovcima praćenje ponašanja klijenata i njihovih preferencija na temelju čega mogu korigirati pakete ponude te na taj način povećati aktivnosti postojećih klijenata.
Podržane funkcionalnosti Etranet cloud loyalty servisa su:-kartice lojalnosti-praćenje potrošnje klijenata na prodajnim mjestima-integracija sa blagajnom-detaljni izvještaji o potrošnji klijenata, prikupljenim bodovima, raspodjela prodaje po poslovnicama, izvještaji o proizvodima koje kupuju klijenti i dr. -korisnički portal za klijenta-online prijava klijenata u program lojalnosti -online odabir nagradnih proizvoda.
(Sponzorirana vijest)