Čista bankarska aplikacija za napredno korisničko iskustvo
- Objavljeno u Business 3.0
Korisnički doživljaj ili korisničko iskustvo digitalnih bankarskih usluga danas zapravo određuje hoće li se klijent poželjeti vratiti i nastaviti koristiti uslugu ili ne. Fokus na zadovoljnog klijenta zahtijeva dobivanje povratnih informacija od klijenta kako bi se usluge dalje razvijale i prilagođavanje potrebama korisnika. Sistematizacija, analitika i promišljanje ocjena klijenata primarno su korisni za prepoznavanje stupnjeva njihovog ukupnog zadovoljstva i lojalnosti.
Cilj Addiko banke je postići takvu vrstu i kvalitetu usluge da klijent ima jednako dobro korisničko iskustvo s bankom bez obzira na to je li dolazio u poslovnicu, koristio uslugu mobilnog bankarstva ili nazvao naš Kontakt centar. U digitalnim uslugama detalji često određuju razlike. Temeljne usluge kao što su kartice, računi i krediti mogu biti puno bliži i jednostavniji za klijente uz dodatne mogućnosti koje pružaju digitalne tehnologije.
Jedna od zadnjih opcija koja klijentima može značiti veliku razliku mogućnost je podjele na rate svih kupnji koje klijenti naprave svojom Mastercard kreditnom karticom. Bilo koju transakciju veću od 300 kuna naknadno mogu sami podijeliti na do 24 rate, bez obzira na to radi li se o online kupovini, kupovini na prodajnom mjestu ili podizanju gotovine s bankomata i također bez obzira na to radi li se o kupovini u Hrvatskoj ili u inozemstvu.
Bilo koja transakcija jednim klikom može se podijeliti putem besplatne Addiko Mobile aplikacije za mobilno bankarstvo. Klijent može odmah nakon obavljene kupnje otvoriti aplikaciju i izabrati željeni broj rata. Ako kupuje u internetskim trgovinama, radi veće sigurnosti, klijent nalog za plaćanje potvrđuje u mobilnoj aplikaciji.Addiko Mobile aplikaciju za mobilno bankarstvo možemo nazvati čistom bankarskom aplikacijom jer je razvijena upravo za ono za što je klijenti prvenstveno i koriste, a to su svakodnevni financijski poslovi. Aplikacija je oslobođena svih suvišnih dodataka i koncipirana tako da bude jednostavna za korištenje, vizualno atraktivna, intuitivna, ali prije svega funkcionalna.
Svakom klijentu u svakom trenutku Addiko Mobile mobilna aplikacija osigurava pristup informacijama o svim računima, stanju, platnim nalozima, prikazuje informacije o svim karticama, kreditima i depozitima te omogućuje ono što korisnici najviše traže, a to su jednostavna i brza plaćanja. Opcija „Slikaj i plati“ široko je prihvaćen alat u tu svrhu. Osim što olakšavaju svakodnevni život, platni nalozi izvršeni putem aplikacije mobilnog bankarstva povoljniji su nego u poslovnici, a u paketima tekućih računa određeni broj platnih naloga mjesečno ili čak svi dolaze besplatno.
Uz jednostavnu i intuitivnu mobilnu aplikaciju, za dobro korisničko iskustvo u Addiko banci zaslužna je i Virtualna poslovnica u kojoj možete otvoriti tekući račun i zatražiti kredit u nekoliko jednostavnih koraka, bez odlaska u fizičku poslovnicu. Gotovinski kredit do 40.000 eura mogu zatražiti klijenti svih banaka, a informativnu ponudu će odmah primiti na svoj e-mail. U kreditnom online procesu klijenti često imaju veću sigurnost kada ih kroz proces vode videobankari.
Oni postavljaju nove standarde u razvoju partnerskog, a ipak poslovnog odnosa. „Imamo jako pozitivna iskustva. U trenutku kada se klijentima pojavimo na zaslonu njihovog mobitela ili na ekranu računala oni budu stvarno oduševljeni uslugom.
Zatim slijedi formalni razgovor, koji je često opušteniji od onog u poslovnici, a klijent osjeća da koristi naprednu uslugu zbog koje se često vraća. Vrlo često razgovaramo baš o usluzi, platformi na kojoj radimo i tom našem novom zanimanju. I konačno, sve ide brzo, često i brže, nego što su očekivali“, govori nam jedan od videobankara.