BranchOut: Linkedinov konkurent s 25 milijuna korisnika
- Objavljeno u Business 3.0
Nakon dvije godine od lansiranja, Facebookova aplikacija za poslovno profesionalno umrežavanje BranchOut postala je najveći konkurent Linkedinu, dostigavši 25 milijuna korisnika.
"U ovom trenutku, nadmetanje između naše mreže i Linkedina je poput Coca Cole i Pepsija", duhovito je izjavio glavni šef BranchOuta Rick Marini.
BranchOut između ostaloga omogućuje korisnicima da vide koji njihovi Facebook prijatelji rade u određenim tvrtkama, a za razliku od Linkedina, ne traži od korisnika kreiranje profesionalne mreže sa samo jednim po jednim korisnikom, već ga jednostavno spaja na već postojeće Facebook grafove.
Korisničko sučelje funkcionira slično kao Linkedin, pa korisnici mogu ispuniti podatke o svojoj povijesti zapošljavanja, slati poruke drugim "vezama", skupljati preporuke i tražiti predstavljanje kod prijatelja svojih prijatelja.
BranchOut trenutno sadrži oko 3 milijuna poslova, a mjesečno bilježi oko 13 milijuna jedinstvenih korisnika, što ga čini 31. aplikacijom po popularnosti na Facebooku.
Marini kaže kako je najveći rast ostvaren zbog međunarodnog prihvaćanja od strane mobilnih korisnika, pa tako više od polovine novih korisnika dolazi iz zemalja izvan SAD-a, a to djelomično zahvaljuje povezanošću s europskim portalima za karijere poput StepStone i totaljobs.com.
Mada je Linekdin još uvijek u velikoj prednosti sa svojih 150 milijuna registriranih korisnika, valja znati kako se na Facebooku nalazi 850 milijuna potencijalnih novih korisnika, za koje je prema Mariniju, "samo pitanje dana kada će se pridružiti BranchOutu".