Apple najvrjedniji a Facebook najbrže rastući
- Objavljeno u Business 3.0
Istraživači tvrtke za poslovnu analitiku Interbrand objavili su najnoviji izvještaj o najvrjednijim svjetskim brandovima 2016. godine. Njihova Top 100 tablica brandova većim dijelom se slaže s istraživanjem koje je objavio Forbes u svibnju, što znači da je na vrhu kolone i dalje Apple koji je vrijednost svojeg branda tijekom ove godine povećao za 5%, pa mu vrijednost sada iznosi 178,1 milijardu dolara, a iza njega je Google s rastom od 11 posto, čime mu je vrijednost narasla na 133,2 milijarde dolara. Coca-Cola je na trećem mjestu s padom od 7%, te vrijedi 73,1 milijardu dolara, dok je Microsoft na četvrtom mjestu s rastom od 8 posto i vrijednošću od 72,7 milijardi dolara.
Što se ostalih tehnoloških tvrtki tiče, među top 10 brandova našao se IBM na 6. mjestu uz pad od 19%, te je sada vrijedan 52,5 milijardi dolara, dok je Samsung sedmi s rastom od 14% i vrijednošću od 51,8 milijardi, a Amazon osmi s rastom od 33%, te je "težak" 50,3 milijarde dolara.
U Top 20 je Intel na 14. mjestu s rastom od 4% i vrijednošću od 36,9 milijardi dolara, Facebook je 15. s fantastičnim rastom od 48%, te je vrijedan 32,5 milijardi, Cisco 16. s rastom od 4% i vrijednošću od 30,9 milijardi, a Oracle s padom od 3% zauzima 17. mjesto s vrijednošću od 26.5 milijardi dolara.
Kada govorimo isključivo o tehnološkim tvrtkama s najvećim rastom tijekom 2016. godine, Facebook je ispred svih s +48%, Amazon drugi s +33%, Huawei treći s +18%, a potom slijede Samsung (+14%), SAP (+13%) i Google s +11 posto rasta.