10 top najvrjednijih globalnih brandova 2013.

image

Prema BrandZ studiji koju svake godine provodi tvrtka Millward Brown, Apple se nalazi na vrhu svjetskih brandova najveće vrijednosti, te mu vrijednost iznosi 185 milijardi dolara. Apple je u odnosu na prošlu godinu napredovao za 1%, dok je njegov veliki konkurent Samsung zabilježio rast od 51% te se sada nalazi na 30. mjestu globalne ljestvice, a njegov brand sada vrijedi 21 milijardu dolara.

Google je najopasniji izazivač Appleu, te je zahvaljujući prošlogodišnjem rastu od 5% sada "težak" 114 milijardi, dok je na trećem mjestu IBM čiji brand vrijedi 112 milijardi dolara. 

Top 10 najvrjednijih globalnih brandova 2013. godine (u milijardama dolara) 

1. Apple - 185,071 (+1%)

2. Google - 113,669 (+5%)

3. IBM - 112,536 (-3%)

4. McDonald's - 90,256 (-5%)

5. Coca-Cola - 78,415 (+6%)

6. AT&T - 75,507 (+10%)

7. Microsoft - 69,814 (-9%)

8. Marlboro - 69,383 (-6%)

9. Visa - 56,060 (+46%)

10. China Mobile - 55,368 (+18%) 

Čitavu listu Top 100 brandova i detaljnu analizu možete pogledati o PDF dokumentu na ovoj poveznici.

Podijeli