YouTube postrožuje oglašavanje u videima

  • Objavljeno u Novosti
image

Nakon serije bojkota od strane oglašivača i kontroverznog vloga Logana Paula koji je uzburkao javnost zbog snimke tijela obješene žrtve samoubojstva u Japanu, YouTube je odlučio postrožiti sustav koji izdavačima omogućuje zaradu na oglasima od svojih uploada. 

To znači da filmovi neće imati "zakačene" oglase ako ne zadovolje dva kriterija. Kao prvo, morat će imati najmanje 1000 pretplatnika i biti pregledani više od 4000 sati u posljednjih 12 mjeseci.

YouTube kaže da će ovo pomoći u borbi protiv spamera, imitatora i drugih "zločestih igrača", kao i da će spriječiti zaradu na video filmovima neprimjerenog sadržaja.

YouTube je na ovaj potez najviše potaklo to što je 200 velikih brandova povuklo svoje oglašivačke kampanje zbog toga što su se njihovi oglasi pojavljivali u filmovima koji su sadržavali govor mržnje i druge ekstremističke sadržaje.

Drugi kriterij se fokusira na "Google Preferred" program koji je omogućivao brandovima da svoje oglase ubacuju na top 5% najpopularnijih videa u dobnoj skupini između 18 i 34 godine. Taj proces je do sada bi automatiziran, no YouTube kaže da će sada njegovi zaposlenici "ručno" pregledavati sve relevantne sadržaje, pa bi na taj način mogli odmah otkriti kontroverzne filmove poput onog Logana Paula koji im je prošao ispod radara i dugo nisu ništa poduzimali sve dok se na Internetu nije podigla velika prašina.   

Podijeli