Stiže direktni šoping unutar Facebook stranica

  • Objavljeno u Novosti
image

Na Facebooku možete pronaći obilje stranica raznih dućana koji posjeduju svoje web dućane. No kada izaberete proizvod koji želite kupiti, poveznica "kupi" će vas odvesti na stranicu dućana, što se Facebooku dakako ne sviđa, jer on želi da čitav svoj online život provodimo kod njega, dok to istovremeno ne odgovara ni dućanima, jer "jedan korak više" stvara nepotrebni prazni hod koji omogućuje potencijalnim kupcima promjenu mišljenja.

Ovih dana Facebook je Buzzfeed Newsu "priznao" da već testira značajku koja će vam omogućiti da kupujete robu direktno iz kataloga Facebook profila dućana, a u testiranju za sada koristi "nekoliko tuceta brandova“, no ne želi govoriti o njihovim imenima.

Također navode da tijekom testiranja ne uzimaju naknade od dućana za svoju uslugu Facebook web shopa, no postoji mogućnost da i to uključe u ponudu jednog dana. Pretpostavljamo da će to funkcionirati slično kao postojeći sustav "boostanja" postova, pa što više novca dućan plati Facebooku, to će se više njegov profil pojavljivati na stranicama korisnika, a tvrtke će kao bonus imati mogućnost biranja ciljane skupine kojoj žele dostavljati svoje kataloge u timeline feed, kao što danas funkcioniraju oglasi.

Svima nam je jasno da bi ovo Facebooku moglo predstavljati novu koku koja nese zlatna jaja, dok će tvrtke također imati koristi od toga, jer će im Facebook omogućiti istraživanje navika kupaca, ciljano oglašavanje, te na kraju i direktnu prodaju, što pogoduje teoriji "impulsivne kupnje" u kojoj se između ostaloga govori da kupcu treba maknuti sve prepreke s puta od proizvoda do blagajne, kako bi imao čim manje vremena da se predomisli. 

Izvor: Buzzfeed News

Podijeli