Shield konzola, G-Sync i Maxwell GPU-i u Zagrebu

  • Objavljeno u Novosti
image

Ben Berraondo, Luciano Alibrandi, Igor Stanek i David Koblizek, Nvidijini čelnici za korporativne komunikacije i odnose s javnošću u EMEA regiji, u zagrebačkom hotelu Antunović, domaćim su predstavnicima medija predstavili i pokazali proizvode koje smo do sada mogli vidjeti samo na velikim informatičkim sajmovima, uključujući Nvidia Shield konzolu, Nvidijinu G-Sync tehnologiju za sinkronizaciju monitora i grafičke, Gameworks set softverskih librarya temeljenih na Direct X 11 i GeForce Experience 2.0, ažuriranje za Geforce Experience koje se već može preuzeti ako posjedujete neki od podržanih GPU-a, te donosi mogućnost streaminga igara s računala na Shield konzolu, poboljšane kontrole za streamanje gameplaya na Twitch, te mogućnost snimanja desktopa putem ShadowPlaya, što vam omogućuje snimanje gameplaya iz igara koje se pokreću u interentskom pregledniku ili zasebnom prozoru.

Uz Geforce Experience 2.0 dolazi i novi Geforce 337.50 beta driveri koji bi, kako kažu, "trebali omogućiti brži gaming za 70 posto u DirectX 11 naslovima".

Nvidijini čelnici su govorili o GTX 800M seriji GPU-ova namijenjenih mobilnim uređajima, uključujući GTX 850M, 860M, 870M i 880M, s posebnim naglaskom na GTX 850M GPU-om koji dolazi na Maxwell arhitekturi. Nova serija dolazi s tehnologijom Battery Boost koja bi trajanje igranja na prijenosnicima trebala udvostručiti.

Na prezentaciji je spomenuta i Pascal arhitektura, koja bi trebala još više unaprijediti kvalitetu GPU-ova, no o njoj nisu iznosili previše detalja osim informacije da će se pojaviti kroz par godina i da će biti znatno snažnija od postojećih.

Dakako, Nvidija je predstavila i Tegra K1 mobilni ARM čipset koji će se na tržištu naći s četverojezgrenim 32-bitnim Cortex A15 ili dvojezgrenim 64-bitnim Denver procesorom koji je razvila Nvidija.

Prilično zanimljivo je djelovala prezentacija G-Sync tehnologije koja rješava problem "trganja" (tearinga) slike umjesto Vsynca, koji taj problem rješava smanjivanjem frameratea. Za razliku od Vsynca, Nvidijin G-Sync također učinkovito uklanja "screen tearing", no prikaz slike je znatno kvalitetniji i glađi, jer se framerate sinkronizira s osvježavanjem slike zaslona.

U svakom slučaju, mada na ovoj prezentaciji nismo čuli neke ekskluzivne informacije, ona nam jasno govori da će se svi navedeni proizvodi i tehnologije Nvidije uskoro naći u Hrvatskoj.

Podijeli