Najteže je renderiranje oči u igrama
- Objavljeno u Novosti
Oči na modelima likova u igrama nerijetko uzimamo zdravo za gotovo, no Epic Games kaže kako bi za renderiranje savršeno uvjerljivih očiju u realnom vremenu trebali nezamislivo veliku količinu računalne snage, piše portal Vidilab.com.
Brian Karis, grafički programer u studiju Epic Games kaže kako je trenutna snaga računala "stotinu puta, ako ne i nekoliko magnituda" daleko od sposobnosti za renderiranje savršeno uvjerljivog ljudskog oka.
Glavni problem s renderiranjem oči naizgled djeluje jednostavno: u pitanju je svjetlost koje pada na oči, te mikrostruktura oka. Mikrostruktura oka je upravo glavni "krivac", jer je današnjim računalima nemoguće renderirati "stvari koje se događaju unutar mikrostrukture" za potrebe video igara.
Hollywoodski studiji imaju luksuz potrošiti nekoliko sati na renderiranje jedne sličice za potrebe filma, te mogu koristiti tehniku znanu pod nazivom ray tracing. Ray tracing simulira fiziku interakcije svjetla s objektima u našem fizičkom svijetu. No igre nažalost nemaju nekoliko sati za renderiranje jedne sličice, obzirom da igrači zahtijevaju 30 do 60 sličica u sekundi kako bi igranje bilo fluidno.