IBM nudi Watson AI za tehničku IT podršku
- Objavljeno u Novosti
Kada jednog dana nazovete službu za tehničku podršku neke tvrtke koja koristi IBM-ov helpdesk servis, nemojte se iznenaditi ako dođete u priliku razgovarati direktno s Watson umjetnom inteligencijom.
IBM je naime u svoj helpdesk servis dodao Watson AI, koji može brzo riješiti vaše IT probleme, bez obzira na to gdje se nalazili u svijetu i bez obzira koji uređaj koristili.
Za razliku od automatiziranih chatbotova s Watsonom možete razgovarati o svim svojim problemima kao s pravom osobom, a ako primijeti da niste vični tehničkim izrazima, rješenja vam može ponuditi laičkim (čitaj narodnim) jezikom.
Ukoliko se radi o nečem jednostavnom poput pitanja o dodavanju pohrane vašem email računu, resetiranju lozinke ili naručivanju novog računala, Watson će vam rješenje ponuditi odmah, a ako shvati da se radi o nečem iznad njegovog znanja vaš će poziv usmjeriti ljudskom operateru. Pored toga tijekom radnog vijeka stjecat će iskustva i učiti iz interakcija s korisnicima i operaterima iz korisničke podrške, pa će vremenom sve manje poziva preusmjeravati ljudima.
Vjerujemo da će u mnogim slučajevima pokazati više ljudskosti od ljudskih operatera koji su nam u takvim službama svojim robotskim pristupom često znali iskidati živce.