I Twitter želi pratiti korisnike iPhonea

  • Objavljeno u Novosti
image

Appleova „politička“ značajka App Tracking Transparency, koja je službeno lansirana s izlaskom iOS-a 14.5 prije nekoliko tjedana, izazvala je brojne kontroverze i ljutnju nekih kompanija poput Facebooka koje su kritizirale Apple zbog toga što je otežao dostavu relevantnih oglasa korisnicima. 

Za razliku od Facebooka Twitter nije kritizirao Apple, već je odabrao novi pristup koji bi mogli slijediti i drugi. U novoj inačici Twitter aplikacije za iOS prikazuje se "prompt" koja traži od korisnika privolu za praćenje uvidom u druge aplikacije i web stranice kako bi im se mogli isporučivati ciljani oglasi.

"Nudimo vam više izbora relevantnih oglasa na iOS-u 14.5. Neka vam oglasi budu relevantni tako što ćete Twitteru omogućiti praćenje podataka drugih tvrtki na ovom uređaju, poput aplikacija koje koristite i web lokacija koje posjećujete. Možete odlučiti hoćete li dopustiti praćenje, a to uvijek možete promijeniti kasnije u postavkama uređaja", navodi Twitter u poruci kojom obavještava korisnike svoje aplikacije za iOS o promjenama vezanim uz praćenje.

Za razliku od Facebooka, koji je krenuo puno agresivnijim pristupom, upozoravanjem korisnika da u slučaju nepristanka na praćenje više neće moći koristiti njegovu aplikaciju, Twitter ističe praćenje samo kao opciju, što znači da će vam aplikacija i dalje raditi i ako ne pristanete da vaši podaci o aktivnostima u aplikacijama i na webu završe u rukama "trećih kompanija" koje će vam slati ciljane relevantne oglase.

Facebook je upozorio Apple da ukoliko ne dozvoli praćenje po "defaultu", postoji mogućnost da će Facebook i Instagram aplikacije početi naplaćivati.

Podijeli