Google testira Privacy Sandbox postavke za Chrome

  • Objavljeno u Novosti
image

Google započinje "origin trials" testiranje značajke Chrome Privacy Sandbox, novog sustava za upravljanje targetiranim oglašavanjem bez upotrebe kolačića.

Početni je cilj testirati relevantnost oglasa putem novog API-ja za teme (Themes), zajedno s FLEDGE-om i Attribution Reportingom koji omogućuje "remarketing" i mjerenje klikova na oglase bez praćenja ponašanja na web lokacijama.

To će omogućiti Googleu da testira eksperimentalnu Chrome tehnologiju na ograničenom broju korisnika kako bi se uvjerio da je spremna za opću upotrebu. Počevši od danas, programeri mogu započeti testiranje u Canary Chrome beta verziji, a ako sve protekne prema očekivanjima Googlea, tvrtka će proširiti probne verzije na stabilnu verziju Chromea kako bi pristupila većem skupu korisnika. Sva testiranja bit će dostupna globalno, a ažuriranja će se naći na ovoj poveznici.

Google će testirati ažurirane postavke koje vam omogućuju da kontrolirate svoje sudjelovanje u "origin trials" testiranju. Na primjer, u odjeljku "Prilagodba oglasa temeljena na pregledniku" moći ćete ukloniti različite interese koje procjenjuje Chrome ili ukloniti određene web lokacije koje "definiraju vaše interese".

Privacy Sandbox je već naišao na značajne kritike, posebno od strane oglašivača iz EU-a i Velike Britanije koji tvrde da će uklanjanje kolačića naštetiti njihovom oglašivačkim poslovanju. Vlade nekih zemalja također brine da će novi sustav poslužiti samo za jačanje Googleovog povlaštenog položaja na tržištu internetskih oglasa, uz dovođenje privatnosti potrošača u opasnost, no Google je prošli mjesec pristao da se usaglasi sa svim pravnim obvezama u EU i UK kako bi se ti problemi riješili.

Podijeli