Google kažnjava prenametljive popupove

  • Objavljeno u Novosti
image

Google je primijetio (dobro jutro) da korisnike jako frustrira kada ih na nekoj web stranici ne dočeka onaj sadržaj koji su očekivali kada su kliknuli poveznicu u rezultatima pretrage na njegovoj tražilici.

Mada su očekivani sadržaji najčešće ispravno indeksirani i dostupni na stranici, znaju biti prekriveni "skočnim prozorom" s pop-up reklamom koja prekriva veliki dio zaslona, a ponekad čak i cijeli zaslon. 

Takve stvari posebno ljute korisnike koji web pretražuju mobilnim uređajima, odnosno gledaju sadržaje na malim zaslonima.

Google je stoga odlučio od 10. siječnja 2017. lansirati novi algoritam koji će stranice s prenametljivim pop-upovima rangirati niže u rezultatima pretraga.

Google naglašava da se ovo neće odnositi na stranice s pop-upovima koji se pojavljuju zbog zakonskih odredbi poput upozorenja o korištenju "kolačića"  ili provjera starosti posjetitelja, a neće biti sankcionirani ni oni webovi s pop-upovima koji zauzimaju "razuman" udio zaslona i vrlo se lako isključuju.

Izvor: IT Biz Crunch

Podijeli