Facebook uvodi gumb KUPI

  • Objavljeno u Novosti
image

Facebook je upravo objavio da testira novi način kako ljudi mogu otkrivati i kupovati proizvode na Facebooku. U osnovi se radi o značajki kupovine unutar same stranice Facebooka, što znači da više nećete morati napuštati Facebook kada odlučite kupiti neki proizvod koji vam se prikazuje u oglasu, već ćete klikom na novi gumb "kupi" dobiti tzv. skočni prozor u kojem ćete moći sve obaviti.

Facebook se kune da je ovu značajku razvijao vodeći se zaštitom privatnosti korisnika, pa stoga tvrdi da niti jedna informacija s kreditnih ili debitnih kartica kojiu ljudi dijele s Facebookom tijekom komplentiranja transakcije neće biti podijeljena s drugim oglašivačima, a korisnici će moći odlučiti hoće li informacije o plaćanju sačuvati za buduće kupovine.

Testiranje nove značajke se zasad provodi samo na limitiranom broja malih i srednjih tvrtki u SAD-u, a gumb "kup"“ će se pojaviti ispod oglasa koji se prikazuju u desktop i mobilnoj aplikaciji. 

Izvor: Facebook

Podijeli