Dolazi najveća promjena u Gmailu do sada
- Objavljeno u Novosti
Google je najavio više sigurnosnih poboljšanja za svoje G Suite servise, no jedna od najvećih promjena dolazi u Gmail. Nakon što se prošle godine pridružio grupi BIMI (Brand Indicators for Message Identification), sada u Gmail uvodi značajku za verifikaciju koja će dodati logotipove brandova u autentificirane emailove.
Na prvi pogled ovo djeluje poput verifikacijskih „pečata“ koje se može vidjeti u društvenim medijima, no kada vam se pojave, neće postojati plavo polje na koje trebate kliknuti za potvrdu, već logotip tvrtke koja je poslala email, kao što možete vidjeti na slici gore u slučaju CNN-a.
Emailovi se autentificiraju korištenjem postojećeg DMARC sustava a potom dolazi certifikacija koja se dodaje pridruženom logotipu, koja bi trebala ljudima uliti povjerenje da je email doista došao od prave tvrtke ili osobe koju bi i trebao predstavljati. Drugim riječima, ukoliko vam u mailu ne iskoči logotip ili avatar korisnika, to je upozorenje da se možda radi o lažnjaku.
Hoće li ovo doista suzbiti fake, spam i scum mailove saznat ćemo uskoro.
Više detalja o Googleovim novim sigurnosnim značajkama za njegove G Suite proizvode možete potražiti na ovoj poveznici.