Apple započeo bananje aplikacija s reklamama

  • Objavljeno u Novosti
image

U skladu s novim pravilima igre koja je objavio uz izdavanje novog iOS-a 8 i nadograđenog App Storea, Apple je započeo "bananje" aplikacija i igara koje krše njegove uvjete. To se između ostaloga odnosi na one igre unutar kojih se igrači nagrađuju bodovima, zlatnicima ili životima ako svoje podvige dijele preko društvenih mreža, ili u kojima dobivate nagrade za gledanje videa, reklama ili promocija drugih aplikacija.

Prvi developeri koje su zahvatila nova pravila, već su se počeli buniti jer su im aplikacije odbijene, pa se čak oglasio i jedan koji kaže da mu je navodno odbijena već prihvaćena aplikacija, nakon što je samo promijenio skin osnovnog sučelja, što baš i ne vjerujemo.

Obzirom da mnogi developeri i izdavači iOS igara svoje poslovne modele temelje upravo na onome što je Apple sada zabranio, ovo bi moglo uvelike utjecati na iOS gaming, jer Apple očito želi uvesti reda u "besplatne" igre s ingame reklamama koje su uzele maha u mobilnom gamingu.

Moramo priznati da pozdravljamo ovaj potez Applea, te bismo voljeli kada bi to napravio i Google u svojoj trgovini Android aplikacija, jer nam doista idu na živce aplikacije koje se reklamiraju kao besplatne, a u sebi skrivaju jedan čitav podmukli svijet ingame sadržaja koji nam svako malo kida živce preporukama, pozivima, shareovima, "specijalnim ponudama" i sličnim stvarima koje po nama sve više uništavaju mobilni gaming.

Izvor: Techcrunch

Podijeli