Novi e-auto QUANT F vozi 800 km bez punjenja
- Objavljeno u POP TECH
Kada je tvrtka nanoFlowcell AG na prošlogodišnjem sajmu automobila u Ženevi prošle godine predstavila električni sportski auto QUANT e-Sportlimousine, postali smo svjesni dolaska potpuno nove tehnologije u auto industriju, obzirom da se temelji na nanoFLOWCELL konceptu pogona, odnosno baterijskoj tekućoj ćeliji koja pohranjuje energiju u tekućem elektrolitu umjesto na samoj elektrodi.
Zahvaljujući tom pogonskom i baterijskom sustavu, automobil je u stanju s jednim punjenjem prelaziti do 600 km, uz maksimalnu brzinu od 350 km/h, te ubrzanje od 0-100 za 2,8 sekundi.
Ubrzo nakon predstavljanja, nanoFlowcell AG je u Njemačkoj registrirao taj auto za korištenje na prometnicama, no od tada nismo previše čuli o njima.
Danas nam je upravo stiglo medijsko priopćenje u kojem tvrtka navodi da će na ovogodišnjem sajmu u Ženevi predstaviti novi automobil iste tehnologije pod nazivom QUANT F, za koji kažu da predstavlja potpuno prerađenu i redizajniranu inačicu QUANT E vozila.
Automobil dolazi s impresivnih 1090 KS/801,69 kW uz najveći napon od 735 V (prošli model je bio od 600 V), a poboljšana anoFlowcell tehnologija mu omogućuje konstantnu jakost električne struje veću od 50 ampera koju upućuje u novi sustav "buffera" koji može omogućiti više od 2000 ampera kada su potrebne pune performanse.
Proizvođač tvrdi da do sada nitko nije napravio sustav koji može donijeti 2000 ampera na cestu u putničkom automobilu, čime se otvara veliki potencijal za budućnost električnih automobila.
Pored toga navode kako je i domet vozila još više povećan, pa sada iznosi impresivnih 800 km, što je jako puno za sportsko vozilo dužine od 5,25 metara za 4 putnika.
Kao inovaciju također ističu i stalni pogon na 4 kotača koji omogućuju 4 električna motora, te se može automatski konvertirati u stražnji pogon pri velikim brzinama ili velikom ubrzanju.
U svakom slučaju, sudeći prema tehnološkim poboljšanjima i atraktivnom dizajnu, vjerujemo da će i novi automobil nanoFlowcella biti jako zapažen 3. ožujka ove godine u Ženevi.
Dakako, baš kao i prethodnika, ovaj auto nećete moći kupiti u obližnjem auto salonu, jer će se proizvoditi isključivo po narudžbi, a cijena će mu iznositi oko milijun dolara. Stoga baš i nema preveliku konkurenciju osim dakako Concepta One našeg Mate Rimca.