Indukcijski motor bez magneta za upola manji ugljični otisak

  • Objavljeno u POP TECH
image

Na temelju uspješnog zajedničkog razvoja s europskim proizvođačem originalne opreme na tehnologiji elektromotora bez magneta (EESM – Externally Excited Synchronous Motor), francuski globalni dobavljač dijelova za vozila sa sjedištem u Parizu, Valeo, sada proširuje svoj portfelj elektromotora bez magneta prema vozilima višeg segmenta zajedno s njemačkim proizvođačem automobilskih dijelova sa sjedištem u Stuttgartu MAHLE-om

Valeo i MAHLE udružili su snage kako bi razvili inovativni sustav električnih osovina bez magneta, ciljajući na električna vozila višeg segmenta s vršnom snagom u rasponu od 220 kW do 350 kW.

Predstavljajući iBEE sustav (unutarnja električna pobuda bez četkica), ova tehnologija ima za cilj revolucionirati performanse i učinkovitost električnih motora bez magneta. Valeo i MAHLE potpisali su ugovor o zajedničkom razvoju kako bi kombinirali stručnost Valea u električnim motorima, i stručnost MAHLE-a u rotoru bez magneta s tehnologijom MAHLE Contactless Transmitter (MCT).

Valeo i MAHLE rade na inovativnom konceptu hlađenja kako bi postigli izvanredan omjer kontinuirane i vršne snage, dok istovremeno očekuju da će se ugljični otisak smanjiti za više od 40% u usporedbi s elektromotorom s trajnim magnetom jednake snage.

Testiranje prvih prototipova bit će dovršeno do kraja 2024. godine, a očekuje se da će novi motori debitirati u vozilima Valeovog partnera Renaulta, za kojeg tvrtka već radi novi motor E7A koji bi trebao debitirati 2027. godine, no nije isključeno da bi se mogli naći i u nekim modelima njemačkih proizvođača.

Podijeli