Activision Blizzard dovodi sve franšize igara na telefone

image

Activision Blizzard je ostvario velike prihode od igre Call of Duty: Mobile koju je izdao prošle godine u suradnji s developerom TiMi Studios koji se nalazi u vlasništvu kineskog Tencenta, pa sada istu recepturu želi provesti i na svim svojim najpoznatijim franšizama igara.

Tijekom obraćanja investitorima, predsjednik Activision Blizzarda i COO Daniel Alegre, otkrio je planove da sve svoje franšize u predstojećim godinama dovede široj publici, u čemu će najveću ulogu imati proširenje na mobilno tržište.

"Moramo osigurati da dovedemo naše franšize na milijarde mobilnih uređaja koji su trenutno dostupni. To nam je daleko najveća prilika i suvislo ulažemo da bismo to iskoristili i s vremenom doveli sve svoje franšize na mobitele. To je stvarno, jako važno za nas.", navodi Alegre, koji svoje riječi podupire podacima da je Call of Duty: Mobile nedavno prešao 300 milijuna preuzimanja u samo jednoj godini od izdavanja.

Za sada je poznato da Activision Blizzard već radi na dva nova naslova Diablo Immortal i Crash: On The Run, koji će bit izdani iduće godine, a na mobilne uređaje bi trebale stići i druge popularne franšize, uključujući Overwatch i StarCraft. Postoji mogućnost da jednog dana lansiraju i mobilnu verziju još jedne zlatne koke - World of Warcraft.

U samo tri mjeseca između srpnja i rujna ove godine, Activision Blizzard je zaradio oko 660 milijuna dolara od mobilnih igara, 515 milijuna od igara za PC i 695 milijuna od konzolaških igara.

Podijeli