Instagram od oglašavanja zaradio više od YouTubea
- Objavljeno u Svijet
Ako ste pomislili da je zarada od oglašavanja koju je YouTubeostvario tijekom prošle godine nevjerojatna, što ćete tek reći kada čujete da je Instagram bio još uspješniji u prikupljanju novca.
Prema pisanju Bloomberga koji se poziva na svoje neimenovane izvore, popularna Facebookova aplikacija za dijeljenje fotografija i videa, prošle je godine od oglašavanja prihodovala 20 milijardi dolara što znači da je za skoro 5 milijardi prešišala YouTube koji je prihodovao 15,5 milijardi.
Gledajući iz perspektive Facebooka, to je četvrtina ukupnog prihoda koji je ostvarila najveća svjetska društvena mreža. Pored toga valja imati u vidu da YouTube dijeli svoje prihode s kreatorima sadržaja te da njegova orijentacija na video stvara veće troškove zbog streaminga videa, što znači da je čista zarada Instagrama još i veća u odnosu na YouTube.
Facebook ne želi komentirati ove podatke i nije još u svoj javni financijski izvještaj izdvojio prihode od Instagrama, tako da ova informacija još nije službeno potvrđena.