Google nije odgovoran za sadržaj oglasa

  • Objavljeno u Svijet
image

ACCC, odnosno Australska komisija za tržišno natjecanje i potrošače, izgubila je spor protiv Googlea nakon punih 6 godina, tijekom kojih je na brojnim ročištima i saslušanjima nastojala dokazati da odgovornost za oglase koji nisu u skladu sa zakonima o tržišnom natjecanju snosi Google.

Još 2006. godine ACCC je tužio Google zbog slučaja u kojem se prilikom upisivanja pojma "Honda Australia" u Googleovu tražilicu, na prvom mjestu rezultata pretraga pojavljivala sponzorirana poveznica na jednog od Hondinih konkurenata.

Na kraju je slučaj stigao i do australskog vrhovnog suda koji je tužbu odbacio, odnosno svih 5 sudaca je jednoglasno donijelo presudu po kojoj Google ne odgovara za sadržaj oglasa i sponzoriranih sadržaja vezanih uz rezultate pretraga, usprkos činjenice da su do sada svi niži australski sudovi presuđivali u korist ACCC-a.

Podijeli